پیشرفت ۲۰ درصدی پروژه بیمارستان ولیعصر در ۲ ماه اخیر

۱۷ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۱ کد : ۳۰۴۵۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۸۲
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در ماه های اخیر شاهد سرعت خوب پیشرفت در پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک هستیم.
پیشرفت ۲۰ درصدی پروژه بیمارستان ولیعصر در ۲ ماه اخیر

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر عباس ملاطایفه در خصوص آخرین وضعیت ساخت بیمارستان ولیعصر اراک گفت:  در طول دو ماه اخیر هفت درصد پیشرفت پروژه و ۱۳ درصد اصلاحات انجام شده و در مجموعه به پیشرفتی ۲۰ درصدی دست یافته ایم.

وی افزود: تمام هم و غم مجموعه دانشگاه این است که در کمترین زمان ممکن پروژه افتتاح شود، اما در هر مرحله نیازمند برخی اصلاحات هستیم و به همین دلیل نمی توان زمان دقیقی برای افتتاح اعلام کرد.

وی تاکید کرد: این پروژه، متاسفانه سال های زیادی به طول کشیده و اتمام آن تبدیل به یک آرزو برای مردم و البته مسئولان شده، که امیدواریم با تلاش تصمیم گیران دانشگاه و حمایت مسئولان استانی و پیگیری هایی که با مسئولان کشوری صورت می گیرد، این پروژه ملی هر چه زودتر به مدار خدمت وارد شود.

دکتر ملاطایفه همچنین در خصوص بیمارستان فرهنگ خسروانی فراهان هم گفت: این مرکز درمانی تنها مرکز درمانی استان مرکزی است که دستگاه اکسیژن ساز ندارد که امیدواریم با حمایت سرپرست دانشگاه هم این خلاء و هم سایر مشکلات این بیمارستان مرتفع گردد.


( ۴ )

نظر شما :