بازدید میدانی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک از مراکز درمانی

۲۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۳ کد : ۳۰۵۴۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۳۹
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک در حاشیه بازدید از چند بیمارستان از جابجایی بخش سوختگی مرکز آموزشی درمانی حضرت ولیعصر (عج) در آینده ی نزدیک خبر داد.
بازدید میدانی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک از مراکز درمانی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر رضا شجاعی در حاشیه بازدید از بیمارستان ولیعصر اراک گفت: با توجه به انتقال بخش سوختگی این مرکز به بخش تازه تأسیس بیمارستان امیرالمومنین(ع) که به زودی این امر مهم اتفاق خواهد افتاد، در نظر داریم این ساختمان را که از تهویه مناسب و دارای شرایط ایزوله مناسبی برخوردار می‌باشد را به بخش عفونی اختصاص دهیم.

وی از درمانگاه عمومی و تخصصی مرکز آموزشی درمانی امیرکبیر بازدید کرد و از کاسته شدن بار مراجعات به درمانگاه ابراز خرسندی کرد و گفت: با تلاش شبانه روزی همکاران و رعایت مردم، امیدواریم از موج آنفولانزا عبور کنیم.وی همچنین آمادگی کامل و برنامه ریزی و مدیریت این مرکز در روبرو شدن با بحران های آینده را متذکر شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه و در جلسه ای به بررسی وضعیت و مشکلات و چالش‌ها و کمبودهای موجود در مرکز آموزشی درمانی آیت اله طالقانی پرداخت.

دکتر شجاعی هدف از رصد و پایش مستمر این مراکز به ویژه مرکز درمانی آیت الله طالقانی را حساسیت بالا و مهم مادران پر خطر و نوزادان دانست و خواستار تلاش مضاعف ریاست، پزشکان و پرسنل این مرکز شد.

وی در این دیدار به حجم بالای کار و تحمل استرس فراوان توسط پرسنل هم اشاره و از زحمات آنان تشکر کرد.

وی در پایان گفت: پیگیر استقرار و بکارگیری متخصصین قلب به طور مستقل برای مرکز آموزشی درمانی آیت اله طالقانی جهت خدمت رسانی هر چه بهتر و کامل تر به مراجعین این مرکز هستیم.
حمید صابری نسب، خبرنگار وب دا مرکزی،معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک


( ۴ )

نظر شما :