آموزش فشرده جمعیت شناسی

۲۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۱ کد : ۳۰۵۴۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۵۵
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: یک دوره آموزشی سه روزه با محوریت جمعیت شناسی برگزار شد.
آموزش فشرده جمعیت شناسی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر علی علیمحمدی بیان کرد: دوره آموزشی جمعیت شناسی جمعیت جوان به عنوان مهمترین عامل اقتدار کشورها محسوب می گردد.

وی افزود: نیروی مولد و جوان به عنوان یکی از پایه های اصلی قدرت و رشد اقتصادی - اجتماعی محسوب می گردد.

وی تاکید کرد: بر این اساس در سال ۱۳۹۳ سیاستهای کلی جمعیت از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ابلاغ گردید تا سالخوردگی جمعیت به عنوان زنگ هشداری در کشور به صدا در آید.

دکتر علیمحمدی خاطرنشان کرد: تک تک افراد جامعه موظف و متعهد هستند نسبت به مساله جمعیت و تبعات آن بی تفاوت نبوده و متعهدانه در جهت بهبود آن قدم بردارند.

رییس مرکز بهداشت استان مرکزی گفت: در همین راستا استانداری مرکزی با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، دوره های آموزشی در راستای مباحث سیاستهای جمعیتی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای اعضای هیئت علمی و سایر افراد تاثیرگذار در حوزه جمعیت طی سه جلسه در تاریخ های ۳ و ۱۰ و ۱۷ آبانماه سالجاری از ساعت ۸ تا ۱۲ با امتیاز ۱۶ ساعت آموزشی و سخنرانی اساتید کشوری برگزار کرد.

وی افزود: همکاران ستاد شهرستانها، پزشکان، ماماها و مراقبین سلامت و بهورزان با هدف تشکیل هسته فرزندآوری در هر شهرستان به این همایش دعوت بوده و شرکت کردند که امیدواریم نتیجه خوبی داشته باشد.
گیتا نادری،خبرنگار وبدا مرکزی،معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک


( ۴ )

نظر شما :