ثبت حتی یک مورد از مرگ مادر باردار هم زیاد است

۲۳ آبان ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۱ کد : ۳۰۵۹۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۴۵۴
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک : با توجه به شرایط بحران جمعیتی کشور و استان،وقوع حتی یک مورد مرگ مادر و نوزاد،جبران ناپذیر است.

به گزارش وب دا مرکزی،دکتر امانی در حاشیه مراسم تکریم و معارفه ی سرپرست جدید بیمارستان آیت الله طالقانی اراک،گفت: با توجه به شرایط جمعیتی فعلی ثبت یک مورد از این اتفاق ناگوار هم زیاد است و همه باید تلاش کرده و دست به دست هم بدهیم تا حوادث تلخی رخ ندهد.
او افزود : بار مراجعات مرکز آموزشی-درمانی آیت الله طالقانی اراک بسیار زیاد است اما امیدواریم با همت و تلاش پرسنل و کادر زحمت کش این بیمارستان،خدمات مناسبی به مردم ارائه گردد.
وی تاکید کرد: امیدواریم ریاست جدید با شناسایی نقاط کور این مرکز درمانی و پر نمودن خلاء های قبلی،حرکت توسعه محور این بیمارستان که مرکز اصلی زنان و زایمان استان است را دو چندان نماید .
دکتر امانی در پایان با اشاره به اینکه با توجه امکانات و ظرفیت های این بیمارستان،خدمات ارائه شده در آن نسبتا قابل قبول است،گفت: همه باید تلاش کنیم تا مردم فهیم و و لایتمدار اراک و استان مرکزی،بهترین و با کیفیت ترین خدمات درمانی را دریافت کنند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک هم قبول مسئولیت در زمان کنونی را بسیار سخت و طاقت فرسا دانست و گفت : هر مسئولیتی برای شخصی که آن را عهده دار می شود،امتحانی است از جانب خدا که امیدواریم همه از این امتحان سربلند بیرون بیایند.
دکتر رضا شجاعی در ادامه خاطر نشان کرد : بیمارستان آیت الله طالقانی اراک به دلیل اهمیت اجرای قانون جمعیتی و سیاست افزایش جمعیت از اهمیت و همچنین حساسیت بالایی برخوردار است .
او افزود : با توجه به اینکه همه ی نگاه ها به افزایش جمعیت و اجرای دقیق این سیاست معطوف شده،انتظار می رود کمیته های درون بیمارستانی در این مرکز با دقت و جدیت هرچه بیشتر برگزار گردد.
دکتر ابوالفضل صفری رئیس سابق این بیمارستان نیز با اشاره به اینکه کار کردن در این مرکز به دلیل ثبت و وقوع تولد و به دنیا آمدن چندین و چند نوزاد دختر و پسر در روز،خوشحال کننده و مفرح است گفت : در طی مدتی که مسئولیت سانتر زنان را عهده دار بودم،اقدامات و فعالیت های خوبی در زمینه ی زایمان های طبیعی و بی درد صورت گرفت
دکتر علی خانی دخت،سرپرست جدید این مرکز آموزشی-درمانی هم ضمن تشکر از حــسن اعتماد مسئولین برای اعطای این مسئولــیت گفت : سر و کار داشتن با جان و سلامتی نوزاد و مادر در این مرکز درمانی کار را سخت و دشوار کرده که نیازمند تلاش و انرژی مضاعفی است .
او در پایان ابراز امیدواری کرد با حمایت و همکاری همکاران و پرسنل اتفاقات و عملکرد های خوبی در این بیمارستان بیافتد.
در پایان از تلاش دکتر صفری تقدیر و دکتر خانی دخت به عنوان سرپرست جدید بیمارستان آیت الله طالقانی اراک معرفی شد .


( ۶ )

نظر شما :