برگزاری کرسی آزاد اندیشی ۳ ساعته در دانشگاه علوم پزشکی اراک + فیلم

۲۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۳ کد : ۳۰۶۷۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۹۵
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: کرسی های آزاد اندیشی فرصتی برای بیان همه نقطه نظرات هستند.
برگزاری کرسی آزاد اندیشی ۳ ساعته در دانشگاه علوم پزشکی اراک + فیلم

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر علیرضا امانی بیان کرد: در جلسه ای که بیش از 3 ساعت به طول انجامید، افراد حاضر در جلسه که از طیف های مختلف (انجمن اسلامی، بسیج دانشجویان، جامعه ی اسلامی دانشجویان و البته اساتید و اعضای هیات علمی و  ...) حضور داشتند با یکدیگر در مورد آخرین وضعیت کشور و استان بحث و نقطه نظرات متعدد بیان شد.

وی افزود: در فضایی که فراهم شده بود سعی شد همه ی افراد اظهار نظر کرده تا ضمن بیان نظرات همه ی گروه ها، بهترین راه حل نیز از دل این جلسات احصاء شود.

وی تاکید کرد: سیاست دانشگاه علوم پزشکی اراک، شنیدن و ایجاد فرصت برای گفتن و شنیده شدن همه ی نظرها و عقاید است و قطعا از برگزاری چنین جلسات و برنامه هایی استقبال خواهیم کرد چراکه در نهایت باعث پیشرفت جامعه و کشور خواهد شد.

دکتر امانی در پایان گفت: همه ی طیف ها و گروه های سیاسی اگر اظهار نظرشان با هم مغایرت هم داشته باشد، در نهایت همه یک هدف و یک عقیده که آن هم حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است را دنبال می کنند و حرکت به سمت قله های پیشرفت بر اساس رهنمون های مقام معظم رهبری را آرزو دارند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی هم افزود: مجامع علمی کشور به برگزاری جلسات اینچنینی که افراد گرد هم بیایند و نظرات خود را آزادانه بیان کنند، نیاز دارند.

حجت الاسلام علی حسن وند گفت: گفتگو یکی از موضوعات گم شده در دانشگاه ها است و به همین دلیل مقام معظم رهبری هم به برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها تاکید دارند، اما متاسفانه در چند سال اخیر این موضوع مغفول مانده بود که امیدواریم در دولت جدید و ریاست جدید در دانشگاه علوم پزشکی این موضوع مهم، جدی تر گرفته شود و این جلسات به طور منظم برگزار گردد تا هر یک از افراد جدای از تفکرات و عقاید و طیف ها و گروه های سیاسی، نظرات خود را برای پیشرفت و آبادانی دانشگاه، شهر و دیار و در نهایت کشور خود بیان کنند.


لینک دانلود فایل

( ۳ )

نظر شما :