استفاده ی حداکثری از منابع برای اتمام پروژه ی بیمارستان ولی عصر + فیلم

۲۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۴ کد : ۳۰۶۹۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۱۴
استاندار مرکزی گفت: سرعت پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) در یکسال گذشته شتاب قابل توجهی به خود گرفته است.
استفاده ی حداکثری از منابع برای اتمام پروژه ی بیمارستان ولی عصر + فیلم

به گزارش وب دا مرکزی، فرزاد مخلص الائمه در بازدید از این پروژه بیان کرد: طرح توسعه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از تمام ظرفیت ها برای تکمیل این طرح درمانی استفاده می‌شود.

وی افزود: تکمیل تاسیسات پروژه، سرعت قابل توجهی دارد و اکنون حدود ۳۰۰ نفر به صورت روزانه در این طرح فعال هستند که رویداد مثبتی است و به طور حتم با این اقدام، پیشرفت فیزیکی طرح شتاب بیشتری می گیرد.

وی با اشاره به اینکه در این بازدید، مسائل و موانعی که در ادامه مسیر پیشرفت طرح باقی مانده، با حضور پیمانکار، مشاور و ناظر طرح مورد بررسی قرار گرفت، تاکید کرد:  مسئله ای در حوزه تامین برق این بیمارستان وجود داشت که تصمیمات لازم در این راستا اتخاذ شد، همچنین تزریق منابع مالی مناسبی در ماه‌های اخیر به ویژه در سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان مرکزی صورت گرفت و در خصوص اعتبارات مورد نیاز هیچ مشکلی وجود ندارد.

استاندار مرکزی در ادامه خاطرنشان کرد: مسائلی هم در لایه های فنی کار وجود دارد که هفته آتی با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی و مسئولان ذیربط در محل پروژه، مورد بررسی قرار می گیرد و موضوعاتی نیز در شورای فنی استان تجزیه و تحلیل و راهکارهای مناسب در این خصوص ارائه می‌شود.

مخلص الائمه در پایان گفت: پیمانکار طرح، به غیر از اجرا، نباید نگرانی دیگری داشته باشد تا این طرح شتاب بیشتری بگیرد و امید است تا پایان سال این طرح تکمیل شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: امیدواریم دستگاه های اجرایی ذیربط با یک اقدام جهادی نسبت به تکمیل این طرح بزرگ درمانی که بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اقدامات لازم را انجام دهند.

محمدحسن آصفری گفت: متاسفانه تخلفاتی از سوی پیمانکار قبلی صورت گرفته که در زمان خود این موضوع قابل پیگیری و بررسی است.

وی تاکید کرد: اکنون پیمانکار جدید با سرعت کار را دنبال می کند که امید است تا پایان سال عملیات اجرایی این بیمارستان تکمیل و تامین نیروی انسانی و خرید تجهیزات صورت گیرد، هرچند بخشی از تجهیزات از سوی دانشگاه علوم پزشکی اراک خریداری شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک هم اظهار داشت: از تمام امکانات و ظرفیت ها استفاده می‌شود تا این طرح بزرگ درمانی در اسرع وقت تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.

دکتر علیرضا امانی افزود: امید است پیمانکار به تعهدات خود عمل کند تا پیشرفت فیزیکی این طرح بزرگ درمانی شتاب بیشتری بگیرد.


لینک دانلود فایل

( ۲ )

نظر شما :