جلسه هماهنگی طرح ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد

۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۷:۵۰ کد : ۳۰۷۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۳۸۴
به منظور هماهنگی و انجام برنامه ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات شایسته به مراجعان و مسافران نوروزی در ایام نوروز، جلسه هماهنگی طرح ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور سرپرست و جمعی از معاونین و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان مرکزی در سالن زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد.
جلسه هماهنگی طرح ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد

به گزارش وب دا مرکزی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک در ابتدای این جلسه  با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی، اظهار داشت: تمامی بخش ها و واحدهای تابعه دانشگاه و اعضای این ستاد به عنوان خدمتگزاران مردم در حوزه سلامت در استان مرکزی، از هم اکنون برنامه ریزی های لازم را جهت ارائه خدمات به مهمانان نوروزی در دستور کار خود قرارداده اند.

دکتر سید محمد جمالیان با اشاره به اینکه جلب رضایت مسافران نوروزی هدف اصلی ستاد تسهیلات سفر نوروزی است، گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی دانشگاه طبق دستورالعمل های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تشکیل شده و بر حسب وظایف تعیین شده از تمامی ظرفیت های دانشگاه برای ارائه خدمات شایسته و جلب رضایت مسافران اقدام خواهد شد.

وی افزود: با توجه به نزدیک بودن تعطیلات نوروز و سنت خانه تکانی در این ایام، استفاده از مواد شوینده شیمیایی و میزان مسمومیت با این مواد در این روزهای بیشتر خواهد شد و لازم است که با همکاری و برنامه ریزی صدا و سیما و تولید برنامه های آموزشی برای اقشار جامعه در رابطه با اطلاع رسانی و دادن آموزش به منظور کاهش این موارد اقدامات لازم صورت پذیرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به چهارشنبه آخر سال گفت: به منظور ارائه خدمات درمانی مطلوب به حادثه دیدگان احتمالی چهارشنبه آخرسال و امداد رسانی به آنها، دانشگاه علوم پزشکی اراک با تمام توان لجستیکی و نیروی انسانی خود آماده ارائه خدمات درمانی و بهداشتی لازم در استان مرکزی می باشد و تمامی بیمارستان‌های استان به‌ منظور ارائه خدمات درمانی مناسب و مطلوب به حادثه دیدگان احتمالی چهارشنبه آخر سال در آمادگی کامل می باشند.

وی یادآور شد: به منظور درمان سریع و جلوگیری از مزاحمت برای کادر درمانی از ازدحام بی دلیل در بیمارستان های استان جلوگیری به عمل آید.

دکتر جمالیان بیان کرد: با شروع  طرح ستاد نوروزی در دانشگاه علوم پزشکی اراک از 25 اسفند 97 الی 17 فروردین 1398، تیم های مستقر در EOC  اورژانس استان مرکزی بازدید های منسجم و نظارتی خود را شروع می کنند و با توجه به گرانی برخی از اقلام غذایی و افزایش احتمال وجود تقلب در مواد غذایی و به منظور حفظ سلامت مردم و جلوگیری از سوء استفاده برخی از متقلبین می بایست نظارت هایی که این ستاد دارد دو چندان گردد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان خاطرنشان کرد: برنامه کاری تمامی مراکز ارائه خدمات سلامت به مردم و مسافران نوروزی که در ایام تعطیلات به صورت برنامه ریزی شده باز می باشند و آماده ارائه خدمات هستند در قالب بنرهای اطلاع رسانی در چندین نقطه از شهر نصب خواهد گردید تا مسافران نوروزی در صورت نیاز به این مراکز بتواند از خدمات بهداشتی و درمانی مناسب بهره مند گردند.

کلید واژه ها: ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی اراک


( ۲ )

نظر شما :