قاتل خاموش در اراک قربانی گرفت

۰۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۵ کد : ۳۰۸۲۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۷۰
گاز گرفتگی با مونوکسید کربن این بار در کوی سنجان اراک دو کشته برجای گذاشت.
قاتل خاموش در اراک قربانی گرفت

به گزارش وب دا مرکزی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: مسمومیت با گاز مونوکسید کربن موجب کشته شدن دو نفر از همشهریان مان شده است.

بهروز ایران نژاد بیان کرد: پس از اعلام حادثه و حضور عوامل اورژانس ۱۱۵ در محل حادثه مشخص شد متاسفانه دو خانم ۴۸ و ۷۸ ساله به دلیل مسمومیت با گاز منوکسید کربن در محل بروز حادثه فوت کرده اند.

وی  افزود: با توجه به برودت هوا در سطح کشور و آغاز استفاده از وسایل گرمایشی از مردم خواسته می شود نسبت به استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد و اطمینان از نصب صحیح این وسایل و بررسی دقیق مسیر خروجی دودکش این تجهیزات حساسیت بیشتری داشته باشند تا از بروز چنین حوادث ناگواری جلوگیری شود.

وی همچنین از مصدوم شدن 3 نفر بر اثر انفجار پیک نیک در حادثه ای دیگر هم خبر داد و گفت: انفجار پیک نیک ۳ نفر را راهی بیمارستان کرد.

ایران نژاد گفت: یک مورد گزارش مبنی بر انفجار پیک نیک در روستای حاجی آباد به واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ اعلام شد که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و 3 مصدوم این حادثه به بیمارستان ولیعصر اراک منتقل شدند.

وی در پایان گفت: دو نفر از مصدومین حادثه بصورت سرپایی اقدامات درمانی اولیه را دریافت و مصدوم دیگر اقدامات درمانی جدی تری دریافت و به محض بهبودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.

علیرضا شمشیری - خبرنگار وب دا مرکزی، اورژانس پیس بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اراک


( ۳ )

نظر شما :