مترون های بیمارستان ها میهمانان جلسه این هفته هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک

۰۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۶ کد : ۳۰۸۸۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۱۸
جلسه هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک که به طور منظم و هر دوشنبه برگزار می شود، این هفته میزبان و مترون های بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه بود.
مترون های بیمارستان ها میهمانان جلسه این هفته هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، در این جلسه هر یک از مترون های بیمارستان ها که به نمایندگی از همکاران خود به اراک آمده بودند، به بیان مشکلات پرستاران پرداخته و اعضای هیات رئیسه هر یک به فراخور مطلب مورد نظر، پاسخ دادند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک هم ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار به همه ی سپیدپوشان عرصه ی سلامت، گفت: اهمیت و ارزش پرستاری و پرستاران را نمی توان در قالب جمله بیان کرد، چراکه این عزیزان همواره در طول تاریخ نشان دادند، پتانسیل بسیار قوی و پشتیبان خوبی برای دفاع از سلامت بوده و هستند.

دکتر امانی به سپری شدن روزهای سخت کرونایی و تقدیم چندین و چند شهید پرستار و جامعه ی سلامت به نظام و انقلاب اشاره کرد و گفت: آرامش فعلی و کنونی جامعه مرهون تلاش های مجاهدان و مدافعان سلامت به خصوص پرستاران است.

وی تاکید کرد: بحث تعرفه گذاری پرستاران که سال ها از تصویب آن می گذشت، بالاخره در دولت سیزدهم و به منظور تکریم مقام پرستاران اجرایی شد و این نشان از ارج نهادن به زحمات و تلاش های شبانه روز این عزیزان است.

دکتر امانی گفت: دانشگاه علوم پزشکی اراک جزء اولین دانشگاه هایی است که این تعرفه گذاری را پرداخت نموده است که در مرحله ی اول برخی نواقص برطرف و در مرحله ی بعد این پرداخت، تکمیل تر خواهد شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند، حرفه ی پرستاری ترکیب عجیبی است، از یک سو رحمت، عطوفت و مهربانی در خود دارد و از سویی دیگر دانش و معرفت، تجربه و دانش که مجموع این ویژگی ها باعث ارتقاء سطح خدمات و رضایت مردم می شود.

در پایان جلسه از زحمات مترون ها تقدیر و تشکر شد.


( ۵ )

نظر شما :