سومین المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت در ساری آغاز شد

۰۸ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۶ کد : ۳۰۹۱۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۷۶۶
سومین المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت با هدف ایجاد بستری مناسب برای نشاط و شادی کارکنان و ایجاد انگیزه برای آنها و همچنین ارتقاء سطح سلامت جسمانی و روانی کارکنان در ماه جاری و به میزبانی خزر آباد(ساری) برگزار می گردد.
سومین المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت در ساری آغاز شد

به گزارش وب دا مرکزی، این مسابقات از 7 آذر آغاز شده و تا 25 همین ماه ادامه خواهد داشت.

ورزشکاران 6 رشته ی ورزشی فوتسال، شنا، والیبال، شطرنج، تنیس روی میز و دارت به صورت تیمی با هم رقابت خواهند کرد.

خوشبختانه دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور استقبال خوبی از این مسابقات کردند.

دانشگاه علوم پزشکی اراک و مسئولان این دانشگاه نیز از آنجایی که  اهمیت ویژه ای به سلامت کارکنان خود قائل است و ورزش را یک امر مهم  و با چشم سرمایه گذاری می نگرد، تصمیم به اعزام ورزشکاران به این المپیاد گرفت.

از همین رو مطابق آیین نامه های ابلاغی وزارت بهداشت، فراخوان های متعددی جهت جذب نیروهای نخبه ای که توانایی حضور در تیم های ورزشی را داشتند، در سراسر شبکه ها ارسال  و در نهایت زیر نظر مربیان و روسای های ورزشی، این استعداد یابی انجام و افرادیکه شرایط و توانایی عضویت را داشتند به عضویت تیم دانشگاه درآمدند.

پس از انتخاب افراد، اعضای تیم و تیم های منتخب زیر نظر مربیان، تمرینات خود را آغاز و مسابقات تدارکاتی را انجام و با آمادگی نسبی راهی مسابقات شدند.

امیدواریم تیم ها و ورزشکاران دانشگاه علوم پزشکی اراک، با درخشش در این رقابت ها و کسب نتایج خوب، رنکینگ خوبی نیز کسب کرده و برای دانشگاه مقام آفرینی نمایند.

گفتنی است تیم فوتسال به عنوان اولین تیم اعزام شده و 64 تیم در این رشته حضور دارند که تعجب همگان و مسئولان برپایی مسابقات را نیز در پی داشته است.


( ۲۴ )

نظر شما :