۳ عضو بدن بانوی اراکی به افراد نیازمند پیوند شد

۲۰ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۳ کد : ۳۱۱۸۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۳۶
کارشناس واحد فراهم آوری و شناسایی اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بانوی ۳۵ ساله ی اراکی که همنام بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا است، در ایام فاطمیه یازدهمین اهداء عضو این دانشگاه در سال جاری را رقم زد.
۳ عضو بدن بانوی اراکی به افراد نیازمند پیوند شد

به گزارش وب دا مرکزی، سیده رضوان موسوی بیان کرد: جانبخش فاطمه بیات عسکری ملایری، 35 ساله که به دنبال عارضه ناگهانی مغزی در تاریخ 27 مهرماه در بیمارستان ولی عصر(عج) اراک بستری گردید، در تاریخ 16 آذر ماه به دنبال عدم پاسخ به روند درمان دچار مرگ مغزی شد و پس از اخذ رضایت خانواده بزرگوار و ایثارگرشان جهت اهدای اعضا در تاریخ 17 آذرماه به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران اعزام و در تاریخ 18 آذرماه تحت جراحی هاروست قرار گرفت.

وی تاکید کرد: با اهدای اعضا جانبخش که شامل قلب، کبد و کلیه ها است به انتظار رنج آور چند بیمار نیازمند عضو پایان داد‌ه شد.

موسوی در ادامه خاطرنشان کرد: مطمئنا دعای خیر گیرندگان اعضا، بدرقه راه این عزیز است، چراکه با عدم دریافت این اعضا، افرادی که مدت زیادی را در صف انتظار سپری می کنند نیز دچار چالش می شدند.

دانشگاه علوم پزشکی اراک، برای این عزیز جانبخش که مادر یک فرزند نوجوان بوده از پروردگار طلب رحمت و مغفرت ابدی، برای خانواده بسیار کریم و باسخاوتش طلب صبر، شکیبایی و عاقبت به خیری دارد.


( ۳ )

نظر شما :