برگزاری جلسه قرارگاه جمعیتی دانشگاه با پیگیری مصوبات هفته جلسه قبلی

۱۴ دی ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۴ کد : ۳۱۶۶۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۴۳
هشتمین جلسه قرارگاه جمعیتی دانشگاه با محوریت پیگیری مصوبات کمیته های زیرمجموعه برگزار و بر اجرای دقیق این سیاست و تحقق افزایش جمعیت و مقابله با سالمندی تاکید شد.
برگزاری جلسه قرارگاه جمعیتی دانشگاه با پیگیری مصوبات هفته جلسه قبلی

به گزارش وب دا مرکزی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک در این جلسه ضمن تاکید بر نظارت بر حسن اجرای دقیق برنامه های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، گفت: همه ی دستگاه های اجرایی و به خصوص همه واحدها و معاونت های مختلف دانشگاه علوم پزشکی در این امر سهیم هستند و لازم است وظایف محوله ی خود را به خوبی و به نحو احسن انجام دهند چراکه موضوع مقابله با کهنسالی و پیری جمعیت به مرحله ی حساس خود رسیده است.

دکتر علی علیمحمدی افزود: معاونت بهداشتی به دلیل ماهیت و نوع اقداماتی که انجام می دهد و اینکه (پیشگیری بهتر از درمان است)، بسیاری از اقدامات را شامل می شود و نیز دبیرخانه ی این کارگروه در دانشگاه مشخص شده و به همین دلیل لازم است همکاران این معاونت همت و تلاش بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشند.

وی تاکید کرد: از همین رو و بدلیل حساسیت بالای این موضوع(جوانی جمعیت) تاکنون 35 جلسه کمیته های تخصصی در این معاونت تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه ی عملیاتی در این قرارگاه انجام می شود یادآور شد: نحوه ی اجرای قانون توسط دبیرخانه ی قراگاه جوانی جمعیت به صورت مستمر مورد پایش قرار می گیرد.

در این جلسه بر هماهنگی درون و برون بخشی اجرای برنامه های ستادی و محیطی، تهیه گزارش ماهیانه و ارسال آن به دبیرخانه، تشکیل جلسه به صورت ماهی یکبار، تشریح وظایف تخصصی تر، بررسی وضعیت موجود و تهیه و تدوین اهداف در سطح معاونت ها و نیز شناسایی مستنکفین اجرای قانون و دستورالعمل های مربوطه و معرفی متخلفین به هیات رسیدگی به تخلفات کارکنان و کمیته انتظامی اعضای هیات علمی تاکید شد.


( ۲ )

نظر شما :