کاهش پرداختی های بیماران خاص و صعب العلاج تحت پوشش صندوق حمایت + فیلم

۱۴ دی ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۷ کد : ۳۱۶۷۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۹۲
کاهش پرداختی های بیماران خاص و صعب العلاج تحت پوشش صندوق حمایت + فیلم

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر عاطفه صالح فرد گفت: این صندوق در سال جاری تشکیل شده و ابلاغیه های لازم صورت گرفته است.

وی افزود: این صندوق به هدف حمایت از این بیماران شکل گرفته و عملا به کاهش پرداختی های بیماران منجر و بخشی از هزینه های درمان آنان جبران خواهد شد.

وی تاکید کرد: کارگروه استانی حمایت از این بیماران در هفته ی جاری تشکیل و 14 پرونده مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا پس از تائیدیه لازم مبلغ 1 میلیارد و 400 میلیون ریال به عنوان کمک هزینه به بیماران پرداخت گردید.

دکتر صالح فرد در ادامه خاطرنشان کرد: مازاد بر تعهداتی که بیمه های پایه و تکمیلی به بیماران خود پرداخت می کنند، در بسته ی خدمتی این صندوق نشسته و پس از تائید کمیته و کارگروه استانی، به بیماران پرداخت می گردد.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک همچنین یادآور شد: این بسته ی خدمتی در صندوق مربوط به خدمات تشخیصی و درمانی، بستری، بازتوانی و توانبخشی به بیماران تحت پوشش ارائه خدمت می دهد.

وی با اشاره به اینکه کلیه ی بیماران خاص، صعب العلاج و حتی بیماران سرطانی مشمول حمایت این صندوق می شوند، افزود: این بیماران باید در سامانه ی بیماری های نادر وزرات بهداشت، ثبت نام کنند.

وی در پایان گفت: بیماران محترم می توانند برای اطلاعات بیشتر به سامانه ی شهروندی سامانه ی بیمه ی سلامت و یا به صورت حضوری و در دست داشتن پرونده به اداره کل بیمه سلامت واقع در اراک - خیابان شهید بهشتی - روبروی امامزاده عبدالله و آمنه خاتون، مراجعه کنند.


لینک دانلود فایل

( ۷ )

نظر شما :