آیین تجلیل از بانوان پژوهشگر برتر دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار خواهد شد

۲۷ دی ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۷ کد : ۳۱۹۲۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۵۳
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اراک از برگزاری آیین تجلیل از بانوان پژوهشگر برتر دانشگاه خبر داد.
آیین تجلیل از بانوان پژوهشگر برتر دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار خواهد شد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر مهدی صالحی، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و بزرگداشت روز زن، افزود: امروزه به برکت اسلام و انقلاب، نقش زن به عنوان یک عنصر تاثیرگذار در جامعه افزایش یافته است؛ اسلام مقام بسیار والایی برای زن قائل است و معتقد است می تواند در تمام مراحل رشد و تعالی جامعه از جمله رشد علمی موثر و تاثیرگذار باشد.

وی بیان کرد: بانوان در عرصه‌های مختلف جامعه، همواره به نحو مطلوب نقش آفرین بوده اند و نقش آفرینی بانوان در فعالیت های پژوهشی و فناوری به خصوص بانوان دانشگاه علوم پزشکی اراک، قابل تقدیر و ستایش است.

دکتر صالحی ادامه داد: به همین منظور معاونت تحقیقات قصد دارد در آیینی از تعدادی از بانوان پژوهشگر برتر دانشگاه در حوزه‌های مختلف پژوهش، فناوری و نشر کتاب، تقدیر نماید.

وی بر افزایش و روند صعودی حضور بانوان دانشگاه در حوزه های پژوهش و فناوری تاکید کرد و با اشاره به آمار سهم بانوان در حوزه انتشار مقالات و اجرای طرح‌های تحقیقاتی، گفت: در چند سال اخیر افزایش حضور بانوان در فعالیت‌های پژوهشی و نشر کتاب مشهود است و رشد قابل توجهی داشته است.

وی گفت: ضمن تقدیر از تمامی زنان شاغل در دانشگاه به خصوص فعالان عرصه پژوهش امیدواریم با تلاش این تلاشگران عرصه علم، آینده ای بهتر در انتظار جامعه ما باشد.


( ۵ )

نظر شما :