به دنبال گسترش خدمات بهداشتی و درمانی در تمام نقاط استان هستیم + فیلم

۲۷ دی ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۷ کد : ۳۱۹۳۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۹۶
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تلاش می کنیم خدمات حوزه ی سلامت در همه ی شهرستان های استان به بهترین نحو ممکن باشد.
به دنبال گسترش خدمات بهداشتی و درمانی در تمام نقاط استان هستیم + فیلم

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی که برای بررسی موانع و مشکلات این حوزه به شهرستان ساوه سفر کرده بود، بیان کرد: در دولت سیزدهم سعی بر این است که چتر بهداشت و درمان در همه ی نقاط کشور به یک اندازه گسترانده شود و ما نیز در استان مرکزی تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا این مهم را محقق نماییم.

وی در دیدار با نماینده مردم ساوه و زرندیه، گفت: در ستاد دانشگاهی تلاش کرده و طوری برنامه ریزی خواهیم کرد تا همه ی مردم استان به یک اندازه از خدمات ارائه شده در این بخش، بهره مند شوند.

حجت الاسلام سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: این شهرستان یکی از شهرستان های مهم و ارزشمند استان و حتی کشور است و متاسفانه در سال های گذشته بی مهری هایی به خصوص در زمینه ی سلامت به این شهرستان شده است.

وی تاکید کرد: این شهرستان با وجود استقرار صنایع متعدد و جمعیت بالای آن، بیمارستان دولتی مستقر در آن، جوابگوی وسعت و میزان مراجعین مردم شهرستان و منطقه نیست.

دکتر امانی همچنین به دیدار فرماندار شهرستان ساوه نیز رفت و ضمن تاکید بر رفع موانع و مشکلات این حوزه با کمک مسئولان و همچنین خیران، گفت: شهرستان ساوه پتانسیل های بالای به خصوص در زمینه ی صنایع دارد و می توان از ظرفیت آنها بیش از پیش در حوزه ی بهداشت و درمان استفاده کرد.

مهدی الیاسی فرماندار ساوه نیز به موقعیت این شهرستان در استان و کشور اشاره کرد و گفت: ساوه یکی از قطب های مهم و استراتژیک است و به همین منظور برای برطرف شدن مشکلات آن به خصوص موانع و چالش های حوزه ی بهداشت و درمان، تلاش ویژه ای خواهیم داشت.

بازدید از مرکز خیریه دارالشفای کریم اهل بیت، پردیس دانشگاهی دانشکده علوم پزشکی ساوه، بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی در حال ساخت ساوه، بیمارستان شهید مدرس و زنان و زایمان ۱۷شهریور ساوه، درمانگاه شبانه روزی شهدای گمنام سپاه ساوه و همچنین نشست با صنایع و تولید کنندگان صنعت غذایی و دارویی از دیگر برنامه های سفر یکروزه ی دکتر امانی به شهرستان ساوه بود.


( ۳ )

نظر شما :