بازدید سرزده استاندار مرکزی از بیمارستان آیت الله طالقانی

۰۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۰ کد : ۳۱۹۶۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۲۴۴
استاندار مرکزی از خیرین حوزه ی سلامت خواست تا برای کمک و مشاهده وضعیت این مرکز درمانی، به این بیمارستان بروند.
بازدید سرزده استاندار مرکزی از بیمارستان آیت الله طالقانی

به گزارش وب دا مرکزی، فرزاد مخلص الائمه در بازدید از مرکز آموزشی-درمانی آیت الله طالقانی اراک، گفت: متاسفانه این بیمارستان به جهت قدمت و فرسودگی ساختمان شرایط مطلوبی ندارد و این در شان شهرستان اراک و استان مرکزی نمی‌باشد.

وی افزود: در مصوبات سفر رئیس جمهور به استان مرکزی، بخشی از منابع بازسازی و نوسازی بیمارستان تامین شد که به تدریج این تخصیص را انجام خواهیم داد.

وی تاکید کرد: با توجه به ارائه خدمات درمانی بیمارستان خدمات درمانی به استان‌های همجوار از جمله استان لرستان، همدان و همچنین در ذیل سیاست‌های توسعه و افزایش جمعیت، نیازمند احداث یک بیمارستان جامع زنان و زایمان در استان هستیم و بایستی با فوریت به سمت طراحی و احداث یک بیمارستان جامع حرکت کنیم.

استاندار مرکزی در ادامه ضمن تشکر از حمایت های خیرین حوزه ی سلامت که در همه ی مواقع و مکان های مختلف در کنار این مجموعه بودند خواست تا بازدیدی از این مرکز درمانی داشته باشند و در جریان خدمات ارزشمندی که این مرکز ارائه می‌کند قرار گیرند و با یک همت جمعی هم از سوی خیرین و هم دولت بتوانیم مرکزی در شان بانوان استان تجهیز و آماده جهت ارائه خدمات درمانی هرچه بهتر احداث کنیم.

رییس بیمارستان مرکز آموزشی درمانی آیت ا... طالقانی اراک هم به سیاست‌های دولت در راستای افزایش جمعیت و ترویج زایمان طبیعی اشاره کرد و گفت: این مرکز درمانی با قدمت ۷۰ ساله همچنان روی پاست خدمات ارائه می‌دهد، اما با توجه به این سیاست‌هایی که وجود دارد این مرکز در شان شهروندان نیست و برای ارائه خدمات نیاز به یک بازسازی و ساخت فیزیکی جدید می‌باشد.

دکتر علی خانی دخت در پایان گفت: اکنون یک ساختمان جدید در کنار بیمارستان امیرالمومنین در حال ساخت است که تکمیل آن نیازمند حضور و مشارکت خیرین است تا هرچه سریعتر این مرکز را تجهیز کنیم تا خدمات مطلوب تری به شهروندان ارائه شود.


( ۶ )

نظر شما :