انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک

۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۹ کد : ۳۲۰۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۰۹۲
طی حکمی از سوی دکتر سید محمد جمالیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک، «سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه» منصوب شد.
انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، بر اساس این حکم دکتر ریتا ظهیری با حفظ سمت به سمت سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک منصوب و از زحمات و تلاش های دکتر مجتبی فراهانی در زمان تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر شد.

گفتنی است دکتر ریتا ظهیری دارای مدرک پزشکی عمومی و mph اپیدمیولوژی وروش تحقیق بوده  و در حال حاضر در سمت معاون اجتماعی و رییس مرکز اجتماعی سلامت دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز مشغول به فعالیت است؛ وی در کارنامه خود سابقه مدیریت آمار و فن آوری اطلاعات دانشگاه و نیز مشاور رییس دانشگاه را دارا می باشد.

در حکم صادره آمده است: نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندی که در حوزه های اجتماعی سلامت، ارتباطات و بهداشت دارید به موجب این ابلاغ سرکارعالی را با حفظ سمت معاونت اجتماعی بعنوان "سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه" منصوب می نمایم تا با استفاده از ظرفیت و توانمندی و تجارب کارشناسان متخصص و پرتلاش این حوزه، همکاری معاونت ها  و سایر مدیران در دانشگاه در انجام اقدامات ذیل اهتمام ورزید:

1- ارتقاء بیش از پیش جایگاه روابط عمومی دانشگاه با هماهنگی مرکز روابط عمومی وزارت متبوع

2- با استفاده از تکنیک ها و فنون نوین حوزه علوم ارتباطات به عنوان کانال ارتباطی دو سویه با در نظر گرفتن اولویت منافع مخاطبین و ذینفعان و بخصوص مردم و بیماران عزیز تلاش های مضاعفی در توسعه ارتباطات اجتماعی، سازمانی و رسانه ای داشته باشید.

3- با انعکاس به موقع اقدامات و دستاوردهای حوزه سلامت در تمام سطوح و بخش ها اعم از امور اجتماعی، بهداشت، دارو، درمان، آموزش پزشکی، دانشجویی و ... زمینه اعتماد سازی عمومی بعنوان سرمایه اجتماعی را فراهم آورید.

4- انعکاس سریع و به موقع و امانتدارانه نظرات مردمی و سازمان های مرتبط و بخصوص تشکل های مردمی و سمن ها به اینجانب و مجموعه مدیریتی دانشگاه

 

در پایان ضمن تاکید مجدد بر استفاده از تجارب و ظرفیت های همکاران روابط عمومی واحدهای تابعه و سیاستگزاری و نظارت بر کلیه امور ارتباطی، رسانه ای و تبلیغات و انتشارات و پرهیز از ورود به حواشی و مجادلات رسانه ای با تفویض اختیارات لازم، مسئولیت سخنگوئی دانشگاه را به شما محول نموده و امیدواریم تعامل موثر و سازنده بیش از پیش با اصحاب رسانه داشته باشید و در اولین گام تشکیل اتاق فکر رسانه ای حوزه سلامت و استفاده از تجارب صاحبنظران و اساتید، پیشکسوتان و کارشناسان این حوزه را در دستور کار قرار دهید.

کلید واژه ها: سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر ریتا ظهیری


( ۲ )

نظر شما :