کمبود پارکینگ در بیمارستان ها به یک معضل تبدیل شده است

۰۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۷ کد : ۳۲۱۲۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۷۹
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: کمبود پارکینگ در مراکز درمانی معضلی است که با افزایش تخت های بیمارستانی، حادتر هم می شود.
کمبود پارکینگ در بیمارستان ها به یک معضل تبدیل شده است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر عباس ملاطایفه بیان کرد: پارکینگ بیمارستان امیرکبیر فقط جوابگوی پارک خودروی پرسنل است و امکان استفاده مردم و ملاقات کنندگان نیست و مردم مجبور به پارک خودرو در حاشیه خیابان‌های اطراف بیمارستان هستند.

وی افزود: با توسعه بیمارستان امیرکبیر دیگر مکانی برای پارک خودروی پرسنل باقی نخواهد ماند که با ساخت پارکینگ طبقاتی در محدوده بیمارستان می‌توان بخش بزرگی از مشکلات همراه بیماران و ملاقات کنندگان را رفع کرد.

وی تاکید کرد: در بیمارستان آیت الله خوانساری به علت وجود فضای مناسب، بیماران هنگام مراجعه به بیمارستان با کمترین مشکل مواجه هستند و از سویی تعداد مراجعه به این مرکز تخصصی درمانی کم است.

دکتر ملاطایفه گفت: طرح توسعه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک امسال یا سال آینده بهره‌برداری می‌شود و بدون شک عدم برنامه‌ریزی برای تامین پارکینگ در مجاورت این بیمارستان، حتی پرسنل آن را برای پارک خودروی خود دچار مشکل خواهند کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار داشت: لازم است شهرداری به سرعت زمین مقابل بیمارستان ولیعصر(عج) را تملک کند، تا هم مشکل کمبود پارکینگ برطرف شود و هم از فضای بام آن برای استقرار هلیکوپتر امداد و حمل بیمار استفاده شود.


( ۷ )

نظر شما :