پیام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن ۲۲ اسفند روز "بزرگداشت شهدا"

۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۶ کد : ۳۲۴۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۴۶۹
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی، ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان مرکزی بالاخص خانواده های معظم شهدا دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی تبریک گفت.
پیام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن ۲۲ اسفند روز "بزرگداشت شهدا"

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، متن کامل این پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

22 اسفند که در آستانه بهار طبیعت به نام روز شهدا نام گرفته، بهترین فرصتی است که به یاد آوریم بهار امروز عزت، استقلال و آزادی این ملت با نسیم خوش شهادت در این کشور مستقر شده و توانسته که ریشه های بی عدالتی و ظلم پذیری را از جای در آورد.

شهادت رهایی انسان برای نیل به سرچشمه نور و نزدیک شدن به هستی مطلق است؛ شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است، احیا، حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی، زنده نگه داشتن یاد شهیدان و حفظ آثار آنان و تجلیل و تکریم از خانواده های معظم شهیدان از مهمترین رسالت های دانشگاهیان است.

بی شک بزرگداشت یاد و خاطره شهدا تکلیفی است بر همه ما برای احیای ارزش‌های والا و مقدسی که مورد تأکید امام راحل (ره)، ولایت فقیه و تمامی شهدای معزز بوده و می‌باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت های شهدای والامقام و فداکاری های جانبازان، آزادگان، رزمندگان و جهادگران رشید دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در جبهه های حق علیه باطل و فرا رسیدن 22 ‏اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و بزرگداشت روز شهدا، از خدای منان می خواهم در آستانه بهار و سال نو به همه ما توفیق خدمتگزاری بیشتر به ایثارگران بخصوص ایثارگران دانشگاه را عنایت فرماید و ما را با شهدا و شهدای عزیزمان را با اولیاء ایشان محشور نماید.

 

دکتر سید محمد جمالیان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی

22 اسفند 1397

کلید واژه ها: روز بزرگداشت شهدا دانشگاه علوم پزشکی اراک


( ۴ )

نظر شما :