تعامل با کارکنان زن باردار در محیط های کاری

۲۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۶ کد : ۳۲۴۷۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۰۵
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: انتظار است دستگاه‌های دولتی و واحدهای تولیدی تعامل و همکاری لازم را در خصوص فعالیت بانوان باردار در ارگان مربوطه داشته ‌باشد تا خانواده‌ها از فرزندآوری پشیمان نشوند.
تعامل با کارکنان زن باردار در محیط های کاری

به گزارش وب دا مرکزی، بهنام نظری در جلسه  ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان مرکزی بیان کرد: سیستم مدیریتی پست‌نشینی باعث شد کشور در خصوص جمعیت با بحران مواجه شود و باید این تهدید به فرصت تبدیل شود.

وی افزود: بنا بر تاکیدات رهبر معظم انقلاب در راستای توجه به مقوله جمعیتی، دستگاه‌های اجرایی مکلفند برنامه‌ای هدفمند تعریف و ارایه دهند.

وی تاکید کرد: برای سال آتی، دولت سیزدهم باید ردیف اعتباری مشخص در خصوص مقوله جوانی جمعیت پیش‌بینی کند.

نظری در ادامه خاطرنشان کرد: میزان جذب اعتبارات در این راستا به گونه‌ای باشد که سهم استان مرکزی افزایش یابد تا برای سال‌های آتی نیز مشکلی ایجاد نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با تاکید بر اینکه انتظار است دستگاه‌های دولتی و واحدهای تولیدی تعامل و همکاری لازم را در خصوص فعالیت بانوان باردار در ارگان مربوطه داشته‌باشد تا خانواده‌ها از فرزندآوری پشیمان نشوند، گفت: تامین اجتماعی استان مرکزی نیز باید تخفیفات را در حد و چارچوب قانونی برای این جامعه هدف لحاظ کند تا در خصوص اجرای طرح جوانی جمعیت جزو استان‌های شاخص باشیم.

وی افزود: موارد مطرح شده در این نشست به عنوان مصوبه است و باید با جدیت از سوی دستگاه اجرایی دنبال شود تا مصوبات عملیاتی شود.

وی تاکید کرد: همچنین حضور مدیران در این نشست الزامی است، مگر در شرایط ویژه که در وزارت مربوطه نشست ضروری باشد.


( ۴ )

نظر شما :