افتتاح ساختمان پایگاه اورژانس خیبر (مرحومه ظفرمند) به همت خیّر حوزه سلامت

۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۸:۴۱ کد : ۳۲۷۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۶۰۹
ساختمان جدید پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی خیبر با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی و جمعی از مسولین استان و خانواده مرحومه زهرا ظفرمند به بهره برداری رسید.
افتتاح ساختمان پایگاه اورژانس خیبر (مرحومه ظفرمند) به همت خیّر حوزه سلامت

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در مراسم افتتاح این پایگاه، گفت: این پایگاه از پایگاه های پر ماموریت اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی می باشد که پیش از این در قالب کانکس فعالیت می کرد و امروز ساختمان این پایگاه با همت خانواده مرحومه ظفرمند یکی از خیرین حوزه سلامت استان در  ساختمانی مستقل با زیر بنای ۱۲۰ مترمربع و هزینه بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان ساخته و به بهره برداری رسید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با اشاره به اینکه حوزه سلامت یکی از بهترین مکان‌ها و فضاهایی است که انسان می‌تواند عشق و محبت به هم نوع خود را عینا تجربه کند و نشان دهد، افزود: در دین ما به نجات دادن جان بیماران و مصدومین تاکید فراوان شده است و اورژانس پیش بیمارستانی در این زمینه نقش بسیار به سزایی در دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی دارد.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های خیرخواهانه می‌تواند در کمک به دولت به منظور رفع مشکلات حوزه سلامت سرعت بخشید.

دکتر جمالیان بیان کرد: کلنگ ساخت پایگاه خیبر (ظفرمند) در شهریور ۹۷ به زمین زده شده است که خوشبختانه امروز در کمترین زمان ممکن شاهد به بهره برداری رسیدن از این پروژه با همت خیر حوزه سلامت هستیم.

وی عنوان داشت: این پایگاه یکی از پایگاه های فعال اورژانس پیش بیمارستانی می باشد که در سال ۹۶ بیش از ۳۶۰۰ ماموریت توسط تکنسین های این پایگاه انجام شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی افزود: امیدواریم کمک خیرین به حوزه سلامت در استان مرکزی و کشور به فرهنگی همه گیر تبدیل شود تا کمبودات و مشکلاتی که در حوزه سلامت وجود دارد توسط این بزرگواران برداشته شود.

دکتر جمالیان در پایان از عمل نیک و ماندگار خانواده محترم ابراهیمی و ظفرمند تشکر و قدردانی کرد و از خداوند متعال برای مرحومه زهرا ظفرمند آرزوی رحمت و مغفرت الهی نمود.

کلید واژه ها: ساختمان پایگاه اورژانس خیبر خیرین سلامت


نظر شما :