توسط بازرسان مرکز بهداشت اراک صورت گرفت:

کشف و ضبط ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی تقلبی و غیر مجاز در اراک

۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۷:۳۵ کد : ۳۳۱۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۵۳
کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان اراک گفت: بازرسان شبکه بهداشت و درمان اراک با اجرای طرح سلامت نوروزی موفق به کشف و ضبط ۶۰۰ کیلوگرم موادغذایی تقلبی و غیر مجاز شدند.
کشف و ضبط ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی تقلبی و غیر مجاز در اراک

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، غلامرضا میری افزود: برای اجرای طرح ضربتی کنترل مواد غذایی شهر اراک و با توجه به گزارشات مردمی مبنی بر تولید و توزیع مواد غذایی تقلبی و غیر مجاز در یکی از مناطق حاشیه شهر اراک بلافاصله با پیگیری و هماهنگی با اداره اماکن، نیروی انتظامی و اخذ دستور قضایی بازرسان بهداشت محیط به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی اظهار داشت: بازرسان بهداشت محیط در حدود 600 کیلوگرم انواع مواد غذایی از جمله لواشک، شکلات، نوشیدنی تقلبی و دست ساز غیر مجاز، ضبط و توقیف کردند و پرونده این تخلف به همراه متخلفین برای رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان اراک خاطرنشان کرد: به مردم توصیه می‌شود از خرید مواد غذایی که بسته‌بندی سالم ندارد و فاقد مشخصات، تاریخ تولید و انقضا و همچنین پروانه ساخت است، خودداری کنند.

میری در پایان بیان کرد: مردم در صورت مشاهده مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد می‌توانند موضوع را به متصدی مغازه یا فروشگاه اطلاع دهند و یا برای رسیدگی با سامانه شکایتی 190 تماس بگیرند.

کلید واژه ها: کشف و ضبط مواد غذایی تقلبی و غیر مجاز مرکز بهداشت شهرستان اراک


( ۱ )

نظر شما :