آرزوی سلامتی و تندرستی متولی سلامت استان مرکزی برای هم استانی های خود در پیام نوروزی

۰۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۰۱:۵۲ کد : ۳۳۲۰۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۶۹
دکتر امانی در پیامی، ضمن تبریک عید نوروز و آرزوی صحت و سلامتی برای همه به خصوص خانواده ی خدوم و بزرگ دانشگاه علوم پزشکی اراک، از مردم خواست تا در سال جدید بیشتر مراقب سلامتی خود باشند.
آرزوی سلامتی و تندرستی متولی سلامت استان مرکزی برای هم استانی های خود در پیام نوروزی

به گزارش وب دا مرکزی، سرپرست دانشگاه در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت و طلب مغفرت و علو درجات برای آن عزیزان و تشکر ویژه از آحاد سختکوشان حوزه سلامت؛ فرا رسیدن عید نوروز باستانی را به اعضای فرهیخته جامعه بزرگ حوزه ی بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی تبریک گفت. 

«بسمه تعالی» 
 
اعضای فرهیخته جامعه بزرگ علوم پزشکی استان مرکزی 

با سلام و درود فراوان 
 
ضمن ادای احترام، صمیمانه ترین شادباش ها به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز باستانی محضر شما همکاران بزرگوار که با ایثار و از خودگذشتگی با تمام توان در سنگر دفاع از سلامت مردم، از هیچ کوششی دریغ ننموده اید، تقدیم می گردد. 
گذشته را به تاریخ می­ سپاریم و برای آینده ­ای روشن که می ­باید آن را بسازیم و در تحقّق آن بکوشیم، با همت و همدلی و ایمان عمیق به کانون اصلی حیات، یعنی آن منبع عظیم فیض و رحمت، به فرداهایی روشن ­تر رهسپار می شویم.
اینجانب لازم می­دانم از همت ­های بلند، نیت­ های خیرخواهانه، دست­ های پرتوان و قلب­ های مهربانی که همواره از پرتو عشق الهی، جریان حیات و زندگی را در قلب این دانشگاه کهن تداوم دادند، تقدیر و تشکر نمایم و ضمن تبریک عید باستانی نوروز؛ برای همه اساتید گرامی، دانشجویان عزیز و کارکنان شریف دانشگاه، تندرستی و بهکامی آرزو نمایم.
در سایه سار رحمت الهی، پیروز و تندرست باشید و برای تلاش در سال جدید، فارغ از هرگونه تشویش و نگرانی­، دردها و غم­ های زندگی را کناری بگذاریم و با امید بیشتر، خود را برای بهار انسانیت آماده کنیم.
السلام علی ربیع الانام. 
 
دکتر علیرضا امانی
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک


نظر شما :