دیدار با خانواده شهید علی شاه محمدی

۰۳ فروردین ۱۴۰۲ | ۲۲:۱۰ کد : ۳۳۲۳۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۷۶
سرپرست و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اراک به همراه مشاور امور بانوان نماینده ولی فقیه در استان در اولین روز از ماه مبارک رمضان با خانواده نخستین شهید مدافع سلامت استان مرکزی دیدار کردند.
دیدار با خانواده شهید علی شاه محمدی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی در این دیدار ضمن تکریم مقام و منزلت تمامی شهدای معزز و ایثارگران والامقام و ادای احترام به خانواده‌های مؤمن و معظمی که بهترین سرمایه‌های خویش را در مسیر پاسداشت حق و حقیقت نثار کردند، گفت: بزرگداشت یاد و خاطره شهدای معزز تکلیفی ملی و شرعی است تا یاد آن قهرمانان برای همیشه در اذهان و خاطره‌ها جاودان بماند زیرا همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند: زنده نگه داشتن یاد و ‌خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.
گفتنی است شهید علی شاه محمدی پرستار بیمارستان امام خمینی(ره) اراک به عنوان اولین شهید مدافع سلامت استان مرکزی در ۲۲ تیرماه  سال ۹۹ بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در محیط خدمت جان به جان آفرین تسلیم کرد و به جمع شهدای والامقام این مرزو بوم پیوست.
شایان ذکر است در این دیدار صمدی رییس دفتر ریاست دانشگاه، بندی مشاور امور ایثارگران رییس دانشگاه، سهل آبادی مدیر حراست دانشگاه، بخشی مشاور رییس دانشگاه و خلیلی مسئول دفتر پرستاری دانشگاه حضور داشتند.


( ۴ )

نظر شما :