سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک خبر داد:

۷۲ مورد بازدید از داروخانه ها و ۶۰ مورد بازدید از واحدهای تولید مواد غذایی و مراکز عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی انجام شد

۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۴ کد : ۳۳۳۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۷۸۴
سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: از ابتدای اجرای طرح ستاد نوروزی در ۲۵ اسفند تا ۲۹ اسفند ۹۷ از مراکز دارویی (خصوصی و دولتی)، ۷۲ مورد بازدید از داروخانه ها صورت گرفته است که ۵۲ مورد داروخانه های خصوصی و شبانه روزی و ۲۰ مورد نیز داروخانه های دولتی بوده است و در هیچ یک از مراکز دارویی، مشکل دارویی مشاهده نشده است.
۷۲ مورد بازدید از داروخانه ها و ۶۰ مورد بازدید از واحدهای تولید مواد غذایی و مراکز عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی انجام شد

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، دکتر عباس علیمرادیان افزود: با آغاز اجرای طرح ستاد نوروزی از ۲۵ اسفندماه سال جاری، تشدید نظارت و بازرسی از اماکن دارویی و تولیدات مواد غذایی در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: این طرح با تشکیل ۳ اکیپ شامل بازرسی از داروخانه های خصوصی و دولتی، بازرسی از مراکز تولید مواد غذایی، بازرسی از فروشگاه های عرضه لوازم آرایشی بهداشتی و همچنین تشکیل کشیک آزمایشگاه مواد غذایی و آرایشی که توسط بازرسان بهداشتی و نظارتی بر مواد غذایی انجام می شود، اجرا شد.
سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان بیان کرد: همچنین در این مدت از واحدهای تولید مواد غذایی و مراکز عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی نیز ۶۰ مورد بازدید صورت گرفته که ۲۰ مورد از واحدهای تولید مواد غذایی و ۴۰ مورد از عرضه کنندگان لوازم آرایشی بهداشتی بوده است.

کلید واژه ها: سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر عباس علیمرادیان بازدید از داروخانه ها بازدید از واحدهای تولید مواد غذایی بازدید از مراکز عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی


نظر شما :