در کنار موسسات و مراکز خیریه حوزه ی سلامت هستیم

۱۹ فروردین ۱۴۰۲ | ۰۷:۴۸ کد : ۳۳۴۲۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۹۰
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: از خیرین حوزه ی سلامت و مراکز خیریه حمایت می کنیم.
در کنار موسسات و مراکز خیریه حوزه ی سلامت هستیم

دکتر امانی در مراسم ضیافت افطاری موسسه خیریه حامی یار بیان کرد: هنگامی که یک فرد به سرطان مبتلا می شود از نظر روحی به شدت افسرده می شود و ممکن است راهی به جز گوشه نشینی انتخاب نکند.
وی افزود: یک بیمار مبتلا به سرطان باید آنقدر قوی باشد که با شنیدن خبر بیماری خود، روحیه اش را از دست ندهد و با جملات امید بخش و انگیزشی به خود روحیه و انگیزه بدهد به همین خاطر مراکز خیریه سرطان به وجود آمده اند.
وی تاکید کرد: مرکز خیریه حامی یار هم خوشبختانه در سالهای اخیر توانسته خدمات خوبی به بیماران مبتلا به سرطان ارائه کند.
دکتر امانی گفت: با تلاش این مجموعه، محیطی فراهم شده تا این مکان بیشترین شباهت رو به مدرسه و کلاس درس داشته باشد که ارزش کار در این مرکز رو دو چندان می کند، چراکه همکاران این مرکز هم در درمان این کودکان و هم در عقب نماندن از درس و علم آموزی، تلاش می کنند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه از مدیران و کلیه کارکنان مجموعه حامی یار به خاطر کمک ها و اقداماتی که در این مدت انجام دادند تشکر کرد و برای ادامه فعالیت آنها  آرزوی سلامتی و موفقیت نمود و گفت: سعی می کنیم در مجموعه بهداشت و درمان همانطور که از سایر سمن ها و خیرین حمایت  کردیم از این مجموعه نیز بیش از پیش حمایت و کمک کنیم تا بچه های این مرکز به غیر تحصیل و درمان دغدغه ی دیگری نداشته باشند.


( ۱ )

نظر شما :