پیگیری آخرین وضعیت روند ساخت و ساز در پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک

۲۰ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۵ کد : ۳۳۴۸۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۶۳
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی به همراه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک از پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) بازدید و از نزدیک آخرین وضعیت و چالش های احتمالی پیش روی این پروژه کلان و ملی در سال جدید را بررسی کرد.
پیگیری آخرین وضعیت روند ساخت و ساز در پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک

به گزارش وب دا مرکزی، نماینده مردم شریف شهرستان های اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدید، گفت: خوشبختانه در بازدید امروز و بر اساس گزارش متولی سلامت استان، در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه به بالای 90 درصد رسیده که جای بسی خوشحالی است.

دکتر علی اکبر کریمی افزود: در خصوص تامین و تزریق منابع مالی پروژه نیز با پیگیری های مسئولان امر از 400 میلیارد تومان مصوب سفر رئیس جمهور به اراک، بیش از  250 میلیارد تومان به پروژه تزریق شده و از 300 میلیارد تومان تسهیلات بانکی تصویب شده، رقم قابل توجهی پرداخت شده است.

وی در پایان تاکید کرد: مقرر شد با توجه به گرم شدن و مناسب شدن شرایط آب و هوایی، پیمانکار تعداد کارگران فعال را افزایش دهد تا هرچه زودتر این پروژه به سرو سامان برسد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز گفت: این پروژه در یک سال گذشته با پیگیری های نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استاندار مرکزی و سایر مسئولین پیشرفت قابل قبولی داشته است و در حال حاضر از نظر مالی مشکلی نداریم و برای تکمیل ۱۰ درصد باقیمانده این پروژه، زمان لازم است.

دکتر امانی افزود: پس از اتمام  مرحله ساخت و ساز این پروژه، مرحله ی تست و تجهیز و چک کردن امنیت سلامت این مرکز انجام و سپس اقدام به پذیرش و بستری نمودن بیماران خواهیم نمود.


لینک دانلود فایل

( ۲ )

نظر شما :