دندانپزشکان بخشی مهم و ارزشمند از جامعه پزشکی و حوزه سلامت هستند

۲۶ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۴ کد : ۳۳۵۸۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۰۳
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پیامی روز دندانپزشک را تبریک گفت.
دندانپزشکان بخشی مهم و ارزشمند از جامعه پزشکی و حوزه سلامت هستند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی در این پیام ضمن تشکر از زحمات همکاران دندانپزشک، نقش آنان را در ارتقاء سلامت فردی حائز اهمیت دانست.
این پیام به شرح زیر است: 
بســـمِ الله الرحــمن الرحـــیم
نظام سلامت زمانی به اهداف متعالی خود دست می یابد که تمامی اجزای آن در یک مسیر و با تمام قوا با یکدیگر همراه شده و به خوبی ایفای نقش کنند.
بدون شک، دندانپزشکان و دست اندرکاران خدوم حوزه سلامت دهان و دندان از جمله گروه های موثر در این چرخه هستند که همواره توانسته اند با تخصص، دانش، مهارت و تجربه بخش مهمی از سلامت مردم را تامین کنند و با ایجاد زمینه دسترسی عموم مردم به خدمات پیشگیری، تشخیص و درمان، نظام بهداشت و درمان را در بهبود شاخص های این حوزه یاری رسانند. 
دندانپزشکان با پیشگیری و درمان بیماری‌های دهان و دندان و آموزش روش‌های بهداشتی به افراد جامعه، نقش بی بدیل در ارتقاء سلامت فرد و جامعه ایفا می‌کنند چراکه امروزه مشخص شده که حفظ سلامت دهان و دندان، می تواند از بروز بسیاری از بیماری های دیگر جلوگیری نماید.
اینجانب این روز را به همکاران به ویژه اساتید، اعضای هیئت‌علمی، دندانپزشکان و دانشجویان تبریک عرض نموده و قدردان زحمات و تلاش‌های همه فعلان در این حوزه در سطح استان مرکزی هستم.


( ۱ )

نظر شما :