رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس؛ این روز را خیزش جهانی مسلمانان و همبستگی آنان در مقابله با کفر و ظالمان برشمرد

۲۶ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۸ کد : ۳۳۵۸۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۹۰
دکتر امانی با صدور پیامی، مردم آگاه و تاریخ ساز استان مرکزی به خصوص پرسنل و کارکنان و کادر بهداشت و درمان را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس؛  این روز را خیزش جهانی مسلمانان و همبستگی آنان در مقابله با کفر و ظالمان برشمرد

به گزارش وب دا مرکزی، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
روز جهانی قدس که یادگار ارزشمند امام راحل و عظیم الشأن انقلاب اسلامی می باشد، همواره یادآور اراده استوار و حمایت های همدلانه مسلمانان جهان از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با صهیونیسم جنایتکار و استکبار جهانی می باشد.
از این رو، خیزش انقلابی ملل اسلامی و همبستگی جهانی مسلمانان در روز جهانی قدس می تواند همچون ادوار گذشته، صهیونیسم و استکبار جهانی را در رسیدن به رویاها و آرزوهای خام و پوشالی خود ناکام گذارد.
بی شک مردم شریف و انقلابی استان مرکزی و انشالله در راس آنها کادر بهداشت و درمان امسال نیز با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، همگام با سایر اقشار جامعه نفرت خود را از صهیونیسم ابراز داشته و آزادی قدس شریف از چنگال خونین جنایتکاران را فریاد خواهند کشید.


نظر شما :