اولویت اصلی پروژه بیمارستان ولی عصر، تامین و اتصال به برق است

۲۶ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۰ کد : ۳۳۵۸۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۴۳
صبح پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه و با حضور مسئولان دستگاه های اجرایی استان، طرح برق رسانی به پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) و تامین ظرفیت ۴ مگاواتی این پروژه مورد بررسی قرار گرفت.
اولویت اصلی پروژه بیمارستان ولی عصر، تامین و اتصال به برق است

به گزارش وب دا مرکزی، مدیر دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: جلسه هماهنگی و بازدید میدانی مسیر برق رسانی پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر با حضور مسئولین و کارشناسان دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان اراک (شهرداری منطقه ۴، پلیس راهور، شرکت توزیع برق، شرکت گاز، اداره مخابرات، اداره آبفا، شرکت گاز و مشاور پلان ایمنی) به صورت میدانی در ابتدای بازار سرپوشیده تشکیل و تصمیم گیری های لازم اتخاذ گردید.
مهندس جاویدان افزود: با توجه به اینکه این پروژه در سال جاری به اتمام خواهد رسید، برق رسانی بیمارستان جدید با ظرفیت ۴ مگاوات از اولویت‌های اصلی طرح است که بحث های کارشناسی آن از بهمن ماه سال گذشته آغاز گردیده است.
وی افزود: حدود ۸۰۰ متر از کل مسیر برق رسانی(از کوچه ملت تا اول خیابان محسنی) باید کابل کشی بصورت دفنی انجام گردد که با توجه به ترافیک، حجم تردد عابرین در مسیر بازار و سایر مسائل فنی، از سختی ها و مشکلات خاصی برخوردار است. 
وی با اشاره به اینکه این مهم و سختی کار، همکاری و هماهنگی کلیه دستگاه‌های اجرایی را می طلبد، تاکید کرد: امیدواریم عملیات اجرایی کندمان با همکاری کلیه دستگاه‌های خدمات رسان بخصوص شهرداری بعد از عید سعید فطر آغاز و هرچه سریعتر برق به بیمارستان متصل گردد.


نظر شما :