دانشگاه علوم پزشکی در کنار پرستاران است و از آنان حمایت می کند

۲۸ فروردین ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۷ کد : ۳۳۶۴۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۱۶
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: مجموعه بهداشت و درمان حامی کادر زحمتکش پرستاری است و به همین خاطر تا رسیدن به یک روند مطلوب پرداخت در نظام تعرفه گذاری در کنار پرستاران است.
دانشگاه علوم پزشکی در کنار پرستاران است و از آنان حمایت می کند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی در جلسه ای که با حضور جمعی از نمایندگان کادر پرستاری بیمارستانهای تابعه برگزار شد، بیان کرد: طرح تعرفه گذاری پرستاری نیز مانند شروع بسیاری از طرح های بزرگ  دچار نواقصی است که مطمئنا با تلاش مسولان امر و حمایت پرستاران، برطرف خواهد شد.
دکتر امانی گفت: اجرای این طرح پس از ۱۵ سال وقفه آغاز شده که شروع آن در دولت آیت الله رئیسی و وزارت دکتر عین اللهی، نشان از اهمیت و همت مسولان در بهبود وضعیت شغلی پرستاران است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک جهت بررسی و احصاء ایرادات احتمالی طرح کشوری تعرفه گذاری دستور داد: کمیته ای تخصصی با حضور نمایندگان پرستاری مراکز درمانی و بیمارستان های دانشگاه تشکیل ،چالش ها و ایرادات احتمالی طرح شناسایی و به معاونت پرستاری وزارت بهداشت اعلام گردد.
دکتر امانی در پایان از زحمات پرستاران به خصوص در دوران سخت کرونایی تشکر کرد و گفت: تمام تلاش دانشگاه به عنوان حامی آنان، برطرف کردن مشکلات شغل سخت و مقدس پرستاری و در نتیجه افزایش رضایتمندی مراجعین و بیماران است.


( ۱۰ )

نظر شما :