سلامت مردم امانتی در دست ما است

۲۹ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۳ کد : ۳۳۶۷۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۵۸
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: سلامت مردم، امانتی در دست مسئولان امر است که باید با تلاش و هم افزایی هر چه بیشتر در جهت خدمت رسانی بهتر گام برداریم.
سلامت مردم امانتی در دست ما است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی در جلسه هیات رئیسه دانشگاه، بیان کرد: تا می توانیم و تا جایی که توان داریم باید برای مردم کار کنیم و تمام امکانات، ظرفیت ها و تجهیزات موجود را برای خدمت رسانی هر چه بیشتر و بهتر به مردم بسیج نماییم.
وی افزود: اولویت مهم دانشگاه در سال جدید، اتمام پروژه های عمرانی در حال ساخت است از همین رو تمام معاونین، مدیران و کارشناسان امر باید دست به دست هم دهند تا هرچه زودتر این پروژه ها تکمیل و وارد چرخه درمان و بهداشت شوند.
وی تاکید کرد: طرح بزرگ و جامع پزشک خانواده در سال جاری اجرایی خواهد شد و همه باید کمک کنند تا به نحو احسن انجام گیرد و مردم بیشترین نفع را ببرند.
دکتر امانی در ادامه با تاکید بر اینکه مجموعه بهداشت و درمان مانند قطاری است که حرکت کرده و با کمک کارکنان و خداوند متعال، سرعتش بیشتر هم خواهد شد، خاطرنشان کرد: همه باید با کمک هم برای آینده برنامه ریزی و تلاش کنیم و عقب ماندگی های این حوزه را جبران نماییم.
گفتنی است در پایان جلسه از اعضا هیات رییسه با اهدا لوح تقدیر و تشکر شد.


نظر شما :