بررسی مولدسازی در حوزه سلامت استان مرکزی

۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۳ کد : ۳۳۸۳۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۸۷
معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت گفت: دانشگاه علوم پزشکی اراک و دانشکده های خمین و ساوه باید هر چه سریعتر نسبت به اموالی که در سامانه ثبت نشده اند، اقدام کنند.
بررسی مولدسازی در حوزه سلامت استان مرکزی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر اسدی در جلسه هماهنگی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اراک و دانشکده های علوم پزشکی خمین و ساوه و مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان مرکزی و جمعی دیگر از مسئولان در رابطه با شفاف سازی طرح مولد سازی، بیان کرد: سعی داریم در اجرای طرح مولد سازی، مسیر استانی - ستادی را طراحی کنیم تا نظارت عالیه ای بر نوع کاربری ها داشته باشیم.
وی افزود: استان مرکزی با توجه به سرانه جمعتی که دارد سرانه تخت پایینی نیز دارد و البته تخت های موجود آن نیز چندان قابل اتکاء نیست و می توان با اجرای طرح مولد سازی بخش اعظمی از مشکلات را ساماندهی نمود.
وی تاکید کرد: همراهی استانداری با دانشگاه علوم پزشکی و سازمان امور اقتصاد و داریی در استان ها، سه ضلع مهم برای اجرای صحیح این طرح است که خوشبختانه در استان مرکزی بین این سه ضلع هماهنگی و وحدت خوبی مشاهده می شود و امیدواریم منتج به اجرای صحیح و موفق این طرح در حوزه سلامت استان مرکزی گردد.


لینک دانلود فایل

نظر شما :