اتمام پروژه های نیمه تمام حوزه سلامت با اجرای طرح مولدسازی

۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۷ کد : ۳۳۸۳۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۷۲
مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان مرکزی گفت: با استفاده از منابع حاصل از مولدسازی، می توان بسیاری از پروژه های نیمه تمام را به اتمام رساند.
اتمام پروژه های نیمه تمام حوزه سلامت با اجرای طرح مولدسازی

به گزارش وب دا مرکزی، سعید ملااسماعیلی که برای بیان فواید مولدسازی به خصوص در حوزه سلامت در جلسه ای که با حضور معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک و روسای دانشکده های خمین و ساوه  برگزار شد، شرکت کرده بود، بیان کرد: خوشبختانه رویکرد استان در راستای استفاده از طرح مولدسازی در جهت ارتقاء وضعیت بهداشت و درمان، مثبت است.
وی افزود: امیدواریم با شناسایی املاک مازاد و معرفی آن توسط این ۳ نهاد بهداشتی و درمانی در استان بتوانیم پروژه های نیمه تمام را تکمیل و همچنین در بخش سرمایه گذاری نیز دستاوردهایی خوبی به دست بیاوریم.
وی تاکید کرد: خوشبختانه رویکرد مسئولان بهداشت و درمان استان نسبت به اجرای این طرح تعاملی بوده و نگاه ها مبتنی بر تمایل به استفاده از آیین نامه مولدسازی و فوایدی که این طرح دارد، است.
ملا اسماعیلی خاطر نشان کرد: در این آیین نامه کلیه منابع حاصل از فروش املاک صددرصد به دانشگاه علوم پزشکی بازگردانده و تحت عنوان تکمیل پروژه های تملک  دارایی سرمایه ای هزینه خواهد شد.


لینک دانلود فایل

( ۱ )

نظر شما :