تعامل و حمایت نمایندگان مردم، افزایش کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی را برای مردم در پی خواهد داشت

۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۴ کد : ۳۳۸۳۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۱۸
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: نمایندگان مردم در حوزه های انتخابیه دغدغه سلامت را دارند و حمایت های آنها در مجلس و مباحث ملی، ارتقا سطح سلامت مردم را در پی خواهد داشت.
تعامل و حمایت نمایندگان مردم، افزایش کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی را برای مردم در پی خواهد داشت

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی در دیدارهای جداگانه با دکتر احمدی بیغش نماینده مردم شازند و دکتر کریمی و دکتر آصفری نمایندگان مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در مورد آخرین مسایل و موضوعات حوزه سلامت شهرستان های مذکور، گفتگو کرد.
وی گفت: حمایت و پشتیبانی نمایندگان مردم از حوزه سلامت و پیگیری و دغدغه های آنان، پیشرفت و توسعه‌ این حوزه را به دنبال خواهد داشت که خوشبختانه تمام نمایندگان مردم در شهرستان های مختلف استان مرکزی این حساسیت را نسبت به ارتقا سطح سلامت داشته و دارند.
وی تاکید کرد: استان مرکزی علیرغم نزدیکی به پایتخت، کمبودها و چالش های زیادی در حوزه بهداشت و درمان دارد که می توان بسیاری از آنها را با کمک نمایندگان و پیگیری کلان آنها، برطرف کرد.
دکتر امانی در ادامه از زحمات و تلاش های تمام نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در همه حوزه های انتخابیه تشکر کرد و خواستار ادامه حمایت های آنان از حوزه سلامت شد.


نظر شما :