بررسی برنامه اجرای پزشکی خانواده و نظام ارجاع در اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۰ کد : ۳۴۰۳۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۸۶
پنجمین اجلاس روسای دانشگاه های و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار و حول مهمترین موارد از جمله نظام ارجاع و پزشکی خانواده بحث و تبادل نظر شد.
بررسی برنامه اجرای پزشکی خانواده و نظام ارجاع در اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک که در این مراسم حضور دارد، گفت: در این اجلاس در قالب کارگاه ها و کارگروه هایی تخصصی، در خصوص نظام ارجاع که در استان های فارس و مازندران اجرایی شده، بیان مطلب می شود.
وی افزود: همچنین قرار است در این اجلاس موضوعات نظیر بودجه نظام سلامت در سال آینده، توجه به سلامت در برنامه هفتم توسعه، مشکلات و نیازهای دانشجویی، فرهنگی، بهداشتی و درمانی و سایر مباحث مرتبط با حوزه سلامت مطرح و در خصوص این مباحث تبادل نظر گردد.
گفتنی است این اجلاس با حضور وزیر بهداشت، معاونان و مشاوران و مدیران کل وزارت بهداشت برگزار شده است و در جلسات مختلف عملکرد معاونت های وزارت بهداشت در سالجاری و اولویت های سال آتی، مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.
شایان ذکر است در حاشیه این اجلاس وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل تامین اجتماعی هم حاضر و به سوالات روسای دانشگاه پاسخ  دادند و تبادل نظر در زمینه سوالات صورت گرفت.


نظر شما :