بررسی و پایش آخرین وضعیت جوانی جمعیت استان در اتاق وضعیت و حمایت

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۷:۴۱ کد : ۳۴۱۵۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۴۱
اتاق وضعیت و حمایت در ستاد مردمی جمعیت استان مرکزی شکل گرفته و قرار است آخرین آمارها را ماه به ماه رصد و پایش کند. به گزارش وب دا مرکزی،‌ در دیدار اعضای این ستاد با رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به تجمیع کارها و هماهنگی و حرکت بر یک مدار واحد و منسجم در این زمینه (جوانی جمعیت) مطرح و تاکید شد.
بررسی و پایش آخرین وضعیت جوانی جمعیت استان در اتاق وضعیت و حمایت

دکتر امانی در این جلسه با تاکید بر اینکه در طرح ابلاغی به وزارت بهداشت، بیش از ۶۰ درصد اهم فعالیت ها به دانشگاه های علوم پزشکی واگذار شده است.
وی افزود: جوانی جمعیت یکی از دغدغه های دانشگاه علوم پزشکی است و به همین خاطر با تمام ظرفیت های ممکن به میدان آمده ایم و امیدواریم در این راه و در ادامه، تنها نمانیم.
دکتر امانی در پایان گفت: در این موضوع حساس و مهم باید مردم را ترغیب نمود و از طرفی دیگر مسئولان  و تصمیم گیران امر باید اقدامات مثمر ثمر و قابل انجام، اتخاذ نمایند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی نیز از تشکیل اتاق وضعیت و اتاق حمایت خبر داد و گفت: در این اتاق وضعیت استان مرکزی ماه به ماه بررسی می شود که با توجه به اهمیت موضوع ریاست اتاق نیز بر عهده دانشگاه علوم پزشکی است.
پروین مفتح زاده افزود: خوشبختانه در سال گذشته و در بحث جوانی جمعیت اتفاقات مثبتی رقم خورده، اما نیاز است در این خصوص کارهای جهادی صورت گیرد.


( ۳ )

نظر شما :