دیدار فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین شهرستان کمیجان با دکتر امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۷:۴۷ کد : ۳۴۱۵۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۶۴
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: برای برطرف کردن مشکلات حوزه سلامت و رفع چالش ها باید مشکلات را اولویت بندی کرد و طبق زمان بندی آنها را حل و فصل نمود.
دیدار فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین شهرستان کمیجان با دکتر امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی در دیدار با فرماندار و اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین شهرستان کمیجان، بیان کرد: متاسفانه استان مرکزی علیرغم نزدیکی به تهران از مشکلات عمده ای به خصوص در حوزه سلامت رنج می برد که لازم است برای حل آنها، مسئولان دست به دست هم داده و برای برطرف کردن آنها برنامه ریزی نمایند.
وی افزود: شهرستان کمیجان یکی از شهرستان های محروم و کمتر توسعه یافته استان است که در حوزه بهداشتی و درمانی نیز در سال های اخیر با بی مهری هایی مواجهه بوده است.
وی تاکید کرد: سعی کرده ایم با هماهنگی بین بخشی و برنامه ریزی های لازم، تا حدودی از مشکلات این حوزه بکاهیم که در این رابطه می توان به اعزام و استقرار متخصصین و پزشکان دارای تخصص در این شهرستان اشاره کرد.
دکتر امانی خاطرنشان کرد: اولویت بندی در حوزه سلامت می تواند بسیاری از کمبودهای این حوزه را برطرف کند و این وظیفه دانشگاه علوم پزشکی است تا به حمایت، کمک و پشتیبانی سایر نهاد ها، ادارات و حتی خیرین حوزه سلامت جهت دهی کند.
فرماندار کمیجان نیز با اشاره به اینکه بیشترین پروژه در دست احداث در این شهرستان وجود دارد که خود نگاه ویژه مسئولان به این شهرستان است، گفت: خوشبختانه با تصمیم و اراده مسئولان در اکثر شهرها و روستاهای کمیجان پروژه در حال ساخت داریم.
ابراهیم رستمی بیان کرد: آخرین و ضعیت درمانگاه ایثار، پیگیری حل و فصل مشکلات تصفیه خانه بیمارستان، همسان سازی دفترچه های روستایی و بیمه ای در حال حاضر مهمترین اولویت های حوزه سلامت شهرستان کمیجان، هستند.
وی در پایان افزود: خوشبختانه حضور متخصصین مختلف در این منطقه باعث رضایتمندی شهروندان شده است که به همین خاطر از دانشگاه علوم پزشکی کمال تشکر را داریم و امیدواریم بر همت و تلاشی که در مسئولان دانشگاه مشاهده می شود، مشکلات و چالش های دیگر این شهرستان نیز برطرف شود.


( ۴ )

نظر شما :