نقش مهم و ارزشمند اعضای هیئت علمی در پیشرفت علمی و ارتقای سطح خدمات درمانی انکار ناپذیر است

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۴ کد : ۳۴۲۱۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۴۲
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در دیدارهای جداگانه ای با اعضای هیئت علمی دانشگاه گفتگو کرد و گفت: نقش و اهمیت آموزش عالی در توسعه آینده ایران به خصوص حوزه سلامت بی بدیل است.
نقش مهم و ارزشمند اعضای هیئت علمی در پیشرفت علمی و ارتقای سطح خدمات درمانی انکار ناپذیر است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی در این دیدارها ضمن تشکر از زحمات اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه، بیان کرد: ماهیت و کیفیت یک موسسه آموزش عالی در گرو کیفیت توان علمی اعضای هیات علمی آن می باشد.
وی افزود: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی اراک از لحاظ داشتن اساتید و اعضای هیأت علمی در جایگاه مناسبی است و کیفیت علمی اساتید حاضر قابل قبول است و امیدواریم این تجربه در کنار تعهد، منجر به تربیت دانشجویان توانمند و پویا در حوزه سلامت گردد.
وی تاکید کرد: از همین رو همواره سعی می کنیم چالش ها و دغدغه های اعضای هیئت علمی را برطرف نماییم چراکه معتقدیم در صورت عملکرد همراه با آرامش و تمرکز اساتید بر روی تحصیل و علم آموزی، نتیجه فوق العاده مثبتی را در پی خواهد داشت.
دکتر امانی گفت: ماهیت و کیفیت دانشگاه در گرو کیفیت عملکرد اعضای هیئت علمی است و ارتقای دانشگاه از طریق ارتقا توانمندی های اعضای هیئت علمی تسریع می‌گردد.
وی در پایان گفت: اعضای هیات علمی هر زمان که بخواهند می توانند با هماهنگی دفتر با اینجانب دیدار داشته باشند، گرچه وظیفه ما است که به دیدار ایشان برویم و سعی می کنیم بازدیدهای میدانی و حضور در بین اعضا هیات علمی را بیشتر کنیم.


( ۱ )

نظر شما :