ارائه خدمات رایگان پزشکی به ریاست پروفسور قوام زاده و هیات همراه در تفرش

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۸:۱۳ کد : ۳۴۴۰۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۰۳
تیمی از متخصصین پزشکی با استقرار دو روزه در شهرستان تفرش، ۳۰۰ هموطن خود را ویزیت کردند.
ارائه خدمات رایگان پزشکی به ریاست پروفسور قوام زاده و هیات همراه در تفرش

به گزارش وب دا مرکزی، این تیم پزشکی با حضور متخصصین خون و آنکولوژی، داخلی، پزشکی ورزشی، شنوایی سنجی و همچنین با حضور پروفسور قوام زاده از صبح دیروز در شهرستان تفرش مستقر و پس از ویزیت مردم این شهرستان، امروز نیز مردم روستاهای تابعه را به صورت رایگان معاینه کردند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به همراه نماینده تفرش آشتیان فراهان با حضور در تفرش از این اقدام بسیجی و پزشکان مومن و معتقد تشکر و این اقدام را گام مهمی در ارتقای سطح سلامت مردم این منطقه برشمردند.
دکتر امانی به همراه مهندس بیاتی با حضور در روستای جفتان و بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی این روستا(محل استقرار این تیم پزشکی در دومین روز)، ضمن ارزیابی مجدد چالش های بهداشتی و درمانی این روستا، به ارایه خدمات تخصصی در مناطق کم برخوردار با حمایت مسئولین و جلوگیری از ازدحام در مراکز درمانی مرکز استان و شهرستان ها تاکید کردند.
بازدید از بیمارستان والفجر تفرش و گفتگوی مستقیم با مراجعین، بازدید از پایگاه اورژانس روستای جفتان، نشست بررسی و واکاوی مشکلات حوزه سلامت شهرستان تفرش و مشورت با پروفسور قوام زاده به عنوان چهره برتر علمی کشور، از دیگر برنامه های رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک و نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی بود.


( ۱ )

نظر شما :