هماهنگی هر چه بیشتر شبکه های بهداشت و درمان

۰۶ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۵:۱۴ کد : ۳۴۶۴۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۸۴
در جلسه ای با حضور دکتر امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، معاونین و مدیران شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان های تابعه، مسائل و مشکلات حوزه سلامت شهرستان‌ها، مطرح و بررسی شد.  رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: هماهنگی و تقویت شبکه ها در شهرستان‌ها باعث قوی تر شدن و انسجام هر چه بیشتر دانشگاه علوم پزشکی و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده می شود.
هماهنگی هر چه بیشتر  شبکه های بهداشت و درمان

 رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: هماهنگی و تقویت شبکه ها در شهرستان‌ها باعث قوی تر شدن و انسجام هر چه بیشتر دانشگاه علوم پزشکی و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده می شود.
به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی در جمع معاونین و مدیران شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان های تابعه بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی به عنوان یک خانواده بزرگ وظیفه خدمت رسانی به مردم استان در نقاط مختلف را دارد و این مهم با همکاری و همپوشانی همه مسئولان و همکاران در شهرستان ها، شهر ها و روستاهای مختلف امکان پذیر است.
وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی همواره تلاش کرده و خواهد کرد تا در ارائه خدمات سلامت محور، عدالت را رعایت کند و در این راه نیاز به مدیران و کارکنان دلسوز، فداکار و جهادی دارد.
وی تاکید کرد: با توکل به خداوند منان در زمینه پروژه های عمرانی یکی از دستگاه های اجرایی فعال هستیم و سعی کرده ایم در این زمینه کل استان و پیشرفت متوازن شهرستان های مختلف را  دیده و عمل نماییم.
دکتر علیمحمدی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز با تاکید بر اینکه نگاه اصلی دانشگاه، نگاه به توانمندی مدیریتی افراد با داشتن ابزارهای لازم است، گفت: باید برای ارتقاء سطح سلامت مردم استان به خصوص در خانه های بهداشت روستایی برنامه ریزی و تلاش کنیم.
دکتر ملاطایفه، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک هم ضمن اشاره به اینکه در ارزیابی وزارتی در زمینه توسعه، جزء استان ها و دانشگاه های برتر هستیم، گفت: هیچگونه پروژه ای دیده و آغاز نمی شود مگر اعتبارات آن دیده و لحاظ شده باشد.
وی با تاکید بر اینکه از لحاظ داشتن پروژه های عمرانی، جزء دانشگاه های فعال در سطح کشور هستیم از روسا و مدیران شبکه ها خواست در مدیریت تجهیزات و منابع انسانی و جلوگیری از هدر رفت منابع، برنامه ریزی و اقدام کنند.
در ادامه جلسه مدیران شبکه های بهداشت و درمان محلات، دلیجان، شازند، تفرش، آشتیان، فراهان، خنداب و کمیجان و رییس مرکز بهداشت اراک به بیان مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند.


نظر شما :