مقابله با پروژه ناامیدسازی دشمنان، وظیفه مهم روابط عمومی هاست

۱۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۳ کد : ۳۴۷۷۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۹۸
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: دشمن وارد جنگ ترکیبی شده که روابط عمومی ها در خنثی سازی این نقشه شوم، نقش مهمی دارند.
مقابله با پروژه ناامیدسازی دشمنان، وظیفه مهم روابط عمومی هاست

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی در جلسه شورای روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: در زمانه ای که دشمن تمام تلاش خود را بر ناامید کردن مردم، متمرکز کرده است، همکاران روابط عمومی به خصوص در حوزه سلامت می توانند با اقدامات به موقع خود، دشمن را در رسیدن به اهداف خود شکست دهند.
وی افزود: همکاران روابط عمومی می توانند با انتشار کوچکترین اخبار و اطلاعات امیدوار کننده و خوب این حوزه، مردم را به آینده امیدوار کنند.
وی تاکید کرد: در بسیاری از مواقع همکاران روابط عمومی می توانند نقشه راه مدیران بوده و به آنها در جهت پیشبرد اهداف سازمانی مشورت دهند.
دکتر امانی در ادامه خاطرنشان کرد: پس از ناکامی دشمنان به خصوص در سال گذشته، سعی در جلوه دادن ناتوانی و ناکارآمدی نظام از جمله مهمترین اهداف و کلیدواژه بدخواهان نظام است که این مهم وظیفه روابط عمومی را سنگین تر می کند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه با اشاره به اینکه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در مسیر حرکت صحیح و مناسبی قرار دارد، گفت: در سال گذشته اقدامات بنیادین و ریل گذاری مناسبی انجام شده است.
وی افزود: در حال حاضر و با وجود پیشرفت سریع و قارچ گونه فضای مجازی و کانال ها و پیام رسان های مختلف، کار روابط عمومی ها بسیار سخت و دشوار است.
وی در پایان تاکید کرد: در حوزه های مختلف دانشگاهی، تمام سعی و تلاشمان این است به اهداف کلی و کلان این حوزه که خدمت به مردم به خصوص محرومان و ارتقاء سطح و جایگاه سلامت در استان است دست پیدا کنیم که در این راه همکاران روابط عمومی می توانند بیشترین نقش و تاثیر را داشته باشند.


( ۱ )

نظر شما :