دانشگاه علوم پزشکی اراک یکی از دانشگاه های موفق در زمینه کاهش مصرف دخانیات +فیلم

۲۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۹ کد : ۳۵۱۹۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۶۰
رییس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت گفت: دانشگاه علوم پزشکی اراک به عنوان یکی از دانشگاه های موفق در اجرای این قانون انتخاب شده است و می تواند الگوی سایر استان ها باشد.
دانشگاه علوم پزشکی اراک یکی از دانشگاه های موفق در زمینه کاهش مصرف دخانیات +فیلم

به گزارش وب دا مرکزی، بهزاد ولی زاده بیان کرد: در رابطه با نقاط قوت و دستاوردهایی که دانشگاه علوم پزشکی اراک در این زمینه داشته و همچنین در اجرای برنامه و نیز احصاء چالش هایی که در اجرای قانون و وظایف سایر دستگاه ها، جلساتی برگزار می شود که امروز به دلیل عملکرد خوب دانشگاه علوم پزشکی اراک، این جلسه به میزبانی این دانشگاه برگزار شد.
وی افزود: به همراه تعدادی از کارکنان و متولیان این امر از سایر دانشگاه های علوم پزشکی، از نزدیک با اجرای برنامه های مدون و قابل قبول در اراک، بازدید و از شهر بدون دخانیات این استان(تفرش) بازدیدی صورت گرفت و نقاط قوت برای اجرا در سایر استان ها ثبت و ضبط شد.
ولی زاده در ادامه خاطرنشان کرد: هدف نهایی وزارت بهداشت به عنوان مسئول کنترل #دخانیات کشور، بعنوان یک دستگاه مسئول، تدوین یک برنامه راهبردی در سطح ملی با مشارکت دستگاه های ذیربط از جمله دانشگاه های علوم پزشکی در سراسر کشور است.
رییس دبیر خانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت گفت: با توکل به خدواند متعال امیدواریم با تدوین  این برنامه راهبردی بتوانیم به هدف کاهش ۳۰ درصدی مصرف دخانیات تا سال ۱۴۰۴، خصوصا در بین جوانان و نوجوانان گام های موثری برداشته شود.


لینک دانلود فایل

( ۱ )

نظر شما :