روحانیون و جهاد تبیین در حوزه سلامت

۳۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۷ کد : ۳۵۲۳۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۰۶
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: روحانیون می توانند دانشگاه را در بیان نقاط قوت خدمات کمک کنند.
روحانیون و جهاد تبیین در حوزه سلامت

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی در جمع روحانیون و امامان جماعت این دانشگاه گفت: دشمن با تمام توان در صدد ناامیدی و ایجاد یاس در بین مردم بخصوص جوانان و دانشجویان است.
وی افزود: در دولت سیزدهم اقدامات خوب و اثربخشی به خصوص در حوزه سلامت صورت گرفته که نیاز است برای امیدآفرینی به مردم بیان و خدمات این حوزه بیش از پیش برای مردم شفاف شوند.
وی تاکید کرد: تعرفه گذاری پرستاران، طرح دارویار، حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج و جبران ورودی پایین پزشکان و متخصصان تنها چند نمونه از اقدامات جهادی و بنیادی وزارت بهداشت در این حوزه است.
دکتر امانی، فعال بودن بیش از ۲۵۰ هزار مترمربع پروژه عمرانی حوزه سلامت، پروژه ملی بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) و چالش هایی که به همراه دارد و عدم تناسب وجود پزشکان متخصص در تمام نقاط استان به صورت یکسان را مهمترین موارد و چالش های حوزه بهداشت و درمان استان مرکزی برشمرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان ضمن اشاره به اینکه در حوزه سلامت اقدامات بسیار وسیع و گسترده ای می توان انجام داد و فرصت برای اقدامات جهادی و انقلابی همچنان وجود دارد، گفت: روحانیون به دلیل ارتباط نزدیکی که با مردم دارند می توانند مسئولان این حوزه را در خدمت رسانی به مردم به خصوص ارتقا کمی و کیفی خدمات در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، یاری کنند.


نظر شما :