تعیین تکلیف اراضی و املاک حوزه سلامت با حضور متولیان علوم پزشکی و بنیاد مسکن

۳۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۲ کد : ۳۵۲۳۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۴۹
در جلسه ای با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی، در خصوص املاک و زمین های دانشگاه علوم پزشکی در مناطق شهری و روستایی و همچنین آخرین وضعیت طرح مولدسازی و آزادسازی املاک مازاد این حوزه، بحث و تبادل نظر شد.
تعیین تکلیف اراضی و املاک حوزه سلامت با حضور متولیان علوم پزشکی و بنیاد مسکن

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی در این جلسه گفت: خوشبختانه با همکاری و تلاش واحدهای مربوطه، پیگیری ها و اقدامات لازم در خصوص مولدسازی انجام شده و در این خصوص مشکل خاصی وجود ندارد.
وی افزود: در خصوص املاک روستایی، نیز ادارات علوم پزشکی، بنیاد مسکن و ثبت اسناد می توانند با پیگیری و همکاری و هماهنگی بین بخشی، در وقت و هزینه های این حوزه صرفه جویی نمایند.
وی تاکید کرد: در شهرک های تازه تاسیس نظیر شهرک کوثر و نظم آباد در اراک نیازمند حمایت بنیادمسکن هستیم تا بتوانیم خدمات شایسته تری به مردم ارائه و چتر خدمات بهداشتی و درمانی را کل سطح شهر اراک گسترش دهیم.
علی عسکری مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی هم یادآور شد: این اداره کل در خصوص همراهی و هماهنگی با سایر نهادها و ادارات برای پیشبرد اهداف نظام و پراکندگی خدمات در سطح تمام شهرستان های استان اهتمام لازم را دارد و به خصوص در حوزه بهداشت و درمان و حتی در مناطق روستایی برای فعالیت خانه های بهداشت با مجموعه سلامت همکاری و در این راه آمادگی هرگونه تسهیل گری را دارد.
 


نظر شما :