تاکید بر حمایت هر چه بیشتر از بیماران صعب العلاج و خاص+فیلم

۰۳ تیر ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۹ کد : ۳۵۲۹۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۱۲
در جلسه‌ای با حضور رئیس و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اراک، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس، کارشناسان حوزه اجتماعی استانداری و رئیس و مدیران سازمان بیمه سلامت استان، میزان تخصیص اعتبار برای درمان بیماران خاص و صعب العلاج بررسی شد.
تاکید بر حمایت هر چه بیشتر از بیماران صعب العلاج و خاص+فیلم

به گزارش وب‌دا مرکزی، دکتر امانی گفت: در سال گذشته بالغ بر ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و در ۳ ماهه امسال نیز ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قالب کمک هزینه به  این بیماران پرداخت شده است.
وی افزود: امیدواریم با حمایت مسئولان مشکل پرداخت وام به بیماران مرتفع و دو بانک عاملی که موظف به انجام این کار هستند به تعهدات خود عمل کرده تا این افراد بتوانند خدمات درمانی خود را به موقع و با کیفیت دریافت نمایند.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس نیز گفت: متاسفانه امروزه هزینه های بالای دارو و درمان مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده که تحریم های ظالمانه دارویی ملت ایران، بخش عمده ای از دلیل آن است.
محمد حسن آصفری افزود: خوشبختانه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت های خوبی در زمینه تولید دارو داشته ایم، اما در برخی مواقع کمبود برخی اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی، فرآیند درمان برخی بیماران از جمله بیماران خاص و صعب العلاج را به چالش می‌کشد.
وی تاکید کرد: مجلس به دنبال به صفر رساندن هزینه پرداختی این بیماران برای درمان است.


لینک دانلود فایل

( ۳ )

نظر شما :