انجام ۷۶۱ ماموریت ترافیکی توسط تکنسین های اورژانس استان مرکزی در طرح سلامت نوروزی ۱۳۹۸

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۲ کد : ۳۵۴۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۲۷۸
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در طرح سلامت نوروزی ۱۳۹۸ (از ۲۵ اسفند ماه تا ۱۷ فروردین ماه) تکنسین‌های اورژانس استان مرکزی، ۷۶۱ ماموریت ترافیکی انجام دادند.
انجام ۷۶۱ ماموریت ترافیکی توسط تکنسین های اورژانس استان مرکزی در طرح سلامت نوروزی ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، دکتر پریا بهرامی افزود: طی این مدت حوادث ترافیکی در استان مرکزی یکهزار و 279 مصدوم برجای گذاشت که ضمن دریافت خدمات درمانی لازم 904 نفر از این مصدومان به بیمارستان های استان اعزام و مابقی با توجه به نوع جراحات توسط تیم های امدادی در محل حادثه درمان شدند.

وی اظهار داشت: از 761 مورد حوادث ترافیکی طی این مدت 309 مورد تصادف شهری و 452 مورد تصادف جاده ای بوده است که در تصادفات شهری 18 درصد نسبت به سال گذشته کاهش و در تصادفات جاده ای 10 درصد افزایش داشته ایم.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: در طی این مدت متاسفانه فوت 13 نفر از هموطنانمان در اثر تصادف در جاده های استان مرکزی گزارش شده است.

وی در پایان گفت: تکنسین های اورژانس استان مرکزی در طول مدت فعالیت ستاد نوروزی 3 هزار و 914 مورد ماموریت غیرترافیکی انجام دادند که 4 هزار و 250 نفر مصدوم در پی داشت و از این تعداد 2 هزار و 527 نفر از مصدومین به بیمارستان اعزام و 107 نفر نیز فوت شدند.

کلید واژه ها: اورژانس استان مرکزی تصادفات جاده ای تصادفات شهری تصادفات ترافیکی تصادفات غیر ترافیکی


نظر شما :