همکاری و همپوشانی ۳ بیمارستان در اراک جان مادر و نوزاد تبعه افغان را نجات داد

۱۰ تیر ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۶ کد : ۳۵۴۶۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۹۸
پنجشنبه هفته گذشته یک خانم ۴۰ ساله افغان با سابقه ۱۱ مورد بارداری و داشتن هفت فرزند، که در ماه هشتم بارداری بود، با درد زایمان به بیمارستان آیت الله طالقانی اراک مراجعه کرد، این خانم دارای سابقه صرع بود، اما با وجود طبیعی بودن آزمایشات و مصرف داروی مناسب، روز جمعه گذشته دچار تشنج های پی در پی شد.
همکاری و همپوشانی ۳ بیمارستان در اراک جان مادر و نوزاد تبعه افغان را نجات داد

همکاران بیمارستان آیت الله طالقانی اقدامات اولیه و به موقع را برای نجات جان مادر و نوزاد انجام می دهند، اما به دلیل اینکه این مرکز سانتر زنان بوده و فاقد بخش icu است، سریعاً به بیمارستان امیرالمومنین (ع) منتقل می شود.
نهایتاً با توجه به درد زایمان این مادر و با توجه به فراهم نبودن تجهیزات و تخت زایمان در این بیمارستان، تیم تخصصی و حتی تجهیزات مورد نیاز به مرکز امیرالمومنین(ع) منتقل و نهایتاً روز جمعه گذشته نوزاد بدون کوچکترین مشکلی متولد شد.
حال با توجه به نگهداری از نوزاد(نارس) و با توجه به اینکه نیاز به تخت nicu احساس می شد، با همکاری بیمارستان امیرکبیر، این نوزاد(پسر) در این مرکز تحت مراقبت قرار گرفت تا با همکاری و اقدام به موقع ۳ مرکز طالقانی، امیرالمومنین(ع) و امیرکبیر جان این مادر و نوزاد حفظ شود تا کادر درمان نشان دهند در نجات جان همنوعان خود تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت.


لینک دانلود فایل

( ۲ )

نظر شما :