تشکر و قدردانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک از دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفر نوروزی در حوزه سلامت استان مرکزی

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | ۰۸:۰۰ کد : ۳۵۵۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۵۰۰
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی از زحمات دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفر نوروزی استان مرکزی در حوزه درمان و بهداشت تشکر و قدردانی نمود.
تشکر و قدردانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک از دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفر نوروزی در حوزه سلامت استان مرکزی

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، متن کامل پیام بدین شرح می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

امروز بخشی از آسایش و آرامش خاطر هم استانی های عزیز و هموطنان گرامی را مرهون زحمات شبانه روزی پرسنل خدوم حوزه سلامت استان می دانیم که در روزهایی که همه در کنار خانواده خود تعطیلات نوروزی را سپری می کردند، در لباس خدمت در بیمارستانها، مراکز بهداشتی و درمانی و تمامی حوزه ها مشغول خدمت به مردم این مرز و بوم بوده اند.

متاسفانه امسال در حالی به استقبال سال نو رفتیم که باران های سیل آسا در برخی از استان های ما موجب ایجاد سیلاب هایی شد که مسبب خسارت‌های جانی و مالی به هموطنانمان گردید و استان مرکزی نیز از این امر مستثنی نبوده است و در این ایام همکاران ما با برگزاری جلسات پی در پی کمیته بحران و بازدید و بازرسی از مناطقی که دچار آب گرفتگی شده بودند و یا در خطر وقوع سیلاب قرار داشته اند سعی در ایجاد آرامش در بین مردم و ایجاد شرایطی امن برای هم استانی هایمان بودند.

بی شک می دانیم و یقین داریم که خانواده بزرگ حوزه سلامت در استان مرکزی در جهت پیشبرد اهداف حوزه سلامت تمام تلاش خود را برای انجام وظایف شغلی و مسولیت های قانونی، پیشرفت ایران اسلامی و اعتلای کشور به کار گرفته است و در تعطیلات نوروز مانند تمامی روزهای سال، آرامش را پیشکش هموطنانمان نموده اند و وجدان کار، خدمت ارزنده، عدالت، صداقت، رازداری و خدمت را سرلوحه ی گفتار و کردار خود قرار داده و تمام تلاش خود را در جهت جلب رضایت ایزد متعال به کار می بندید.

زحمت ها و فداکاری های شبانه روزی شما عزیزان در تمامی بیمارستان های استان، اورژانس 115، مراکز بهداشتی درمانی، حوزه غذا و دارو، آزمایشگاه ها، کمپ های نوروزی، تیم های بازرسی و ... در عید نوروز، بر کسی پوشیده نخواهد ماند و ما قدردان پزشکان، پرستاران، بهیاران، تکنسین های اتاق عمل و هوشبری، خدمات، تکنسین های اورژانس 115، کارشناسان و بازرسان بهداشت، کارشناسان حوزه غذا و دارو و تمامی پرسنل زحمت کش حوزه سلامت در استان هستیم  و خواهیم بود.

اینجانب برخود لازم می دانم که از زحمات تک تک همکارانم در دانشگاه علوم پزشکی اراک در این ایام قدردانی نمایم و آرزوی سالی پر از دلخوشی و موفقیت را برای همه همکاران داشته باشم.

 

دکتر سید محمد جمالیان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک

۱۸ فروردین ۹۸

کلید واژه ها: ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی اراک پیام تشکر


نظر شما :