تمام تلاش استان برای بهره برداری هر چه سریعتر ابر پروژه بیمارستان ولی عصر

۱۸ تیر ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۹ کد : ۳۵۶۸۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۴۶
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: تمام تلاش استان این است تا ابر پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.
تمام تلاش استان برای بهره برداری هر چه سریعتر ابر پروژه بیمارستان ولی عصر

به گزارش وب دا مرکزی، مهندس علی اکبر اسدی در نشست شورای فنی استان در محل پروژه بیمارستان ولی عصر(عج) بیان کرد: تمام اهتمام مجموعه استان بر این است که این پروژه تعطیل نشود، اما در عین حال باید ملاحظات فنی نیز بررسی شود.
وی با اشاره به اینکه در حین انجام پروژه مشکلات متعددی پیش آمده است، افزود: اگر این پروژه از صفر شروع می شد، شرایط خیلی متفات تر از زمان حال بود؛ اما انجام کارهای تکراری که در حین انجام کار پیش می­آید، زمان بهره برداری از این پروژه را به تاخیر انداخته است.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی نیز گفت: پروژه بیمارستان ولی عصر از معدود پروژه هایی است که برای تامین هزینه های آن هیچگونه مشکل مالی وجود ندارد.
نوربخش عسکری با اشاره به اینکه پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) یک پروژه ملی است نه مختص استان مرکزی، تصریح کرد: تمام تلاش مجموعه دستگاه های استان بر این است که این پروژه هرچه سریعتر و با کیفیت بالاتر در اختیار مردم استان، قرار بگیرد.


( ۱ )

نظر شما :